De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift

Ga naar beneden 
+4
DarcyTheLunatic
Darlene
Morgause
Gregory
8 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Empty
BerichtOnderwerp: Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift   Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Icon_minitimewo sep 02, 2009 7:58 pm

De titel van het topic zegt het al duidelijk! Geef hier jouw avatar, woonplaats en onderschrift weer en zeg ons waarom je die avatar en onderschrift hebt gekozen. Wink


Laatst aangepast door Gregory op za sep 05, 2009 6:11 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift   Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Icon_minitimevr sep 04, 2009 6:39 pm

Avatar - Tja, Team Jasper. Omdat ik ipv voor team Edward of Jacob te kiezen, of lekker saai team Switzerland te worden, gewoon voor de [naast Jacob] enige leuke jongen heb gepakt. Very Happy

Woonplaats - Ik wil per se een weerwolf, and nothing you say can change that. En jeh, om het origineel te laten klinken heb ik maar Wellington gepakt... Imean, dat is ook een kostschool waar ik best heen zou willen Razz

Onderschrift - Een stuk van het liedje Hijo de la Luna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift   Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Icon_minitimevr sep 04, 2009 6:59 pm

Avatar; Emma Watson
Woonplaats; De provincie Gelderland
Onderschrijft; Gewoon een zin die ik mooi ivnd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift   Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Icon_minitimeza sep 05, 2009 12:17 pm

Ik zal ook maar eens posten hier Smile

Avatar: het Colloseum te Rome omdat ik het een mooi gebouw vind, ook al is het gebouwd door slaven.

Woonplaats: Oostende, uitleg is verder hier overbodig.^^

Onderschrift: Denken is het spreken van de ziel met zichzelf van Plato; vind ik een mooi en krachtige zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
DarcyTheLunatic
Plebejer
DarcyTheLunatic


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Woonplaats : The Asylum
Reputation : 0
Points : 41
Registration date : 08-09-09

Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift   Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Icon_minitimedi sep 08, 2009 8:05 pm

Avatar: Draco Malfidus, omdat ik hem adore Very Happy

Woonplaats: Antwerpen

Onderschrift: "You must unravel the past." Zag ik op zo'n HP poster en vond het wel een mooie zin ^^

<3.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/DarcyTheLunatic
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift   Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Icon_minitimezo sep 20, 2009 8:50 pm

Ava: Een Hermione ava, uit HBP
Woonplaats: Gelderland
Onderschrift: Een mooie zin en een link naar mijn blog. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift   Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Icon_minitimezo sep 20, 2009 9:10 pm

Ava: Ik vond m wel vet, iemand met gesloten ogen, waaraan je kunt zien dat hij wel eens beter tijden heeft geleeft.

Woonplaats: Neverland, ik vind het vreselijk om ouder te worden (lees: haat!) je zou mischien kunnen zeggen dat ik zelfs op deze jonge leeftijd al last heb van het Peter-Pan Syndroom Wink Alleen dan zonder behoefte om bemoederd te worden!

Onderschrift: Een stuk uit een lied van John Mayer. Ik herken mezelf erin dus dan heeft het voor mij betekenis
Terug naar boven Ga naar beneden
Miavi_Chan
Plebejer
Miavi_Chan


Aantal berichten : 11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Brugge
Reputation : 0
Points : 11
Registration date : 10-10-09

Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift   Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Icon_minitimezo okt 11, 2009 3:56 pm

Ava; omdat diedra er gewoon supercool op stond! Niet dat deidra mijn favorite personage is, gewoon het plaatje ^^

Woonplaats, Brugge, jah, serieus, daarwoon ij dus ^^ als je ooit een keer in de buurd bent, kom maar af!

Onderschrift; Eigenlijk moest er staan 'logic has a brother, its called SHUT THE F*** UP!!!' ik vond hem echt leuk en dus heb ik hem da maar gestolen van iemand op msn XD
Terug naar boven Ga naar beneden
cutecarola
Plebejer
cutecarola


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de tourbus van RvV
Reputation : 0
Points : 53
Registration date : 04-10-09

Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift   Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Icon_minitimedi okt 20, 2009 9:03 pm

Avatar - Ben ik zelf met me gitaar.

Woonplaats - Tourbus van RvV. Tja kan ik naar al zijn concerten en stiekem zijn gitaar jatten Twisted Evil

Onderschrift - VanVelzen, omdat hij rockt ^^. De tekst erbij is een zin uit een nummer van hem en ik vind het wel kloppen =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift   Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Icon_minitimewo okt 21, 2009 6:58 pm

Ava: Robert Pattinson and Kristen Stewart
Woonplaats: Gelderland
Onderschrift: Mooie zin, maar heb ik er al te lang staan en een link naar mijn blog.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift   Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Icon_minitimema nov 02, 2009 9:43 pm

Ava: Gustave Dore fan, daar doe je niks aan.
Woonplaats: nvt
Onderschrift: De foto is een uitsnede van Hoest, een black metal artiest. De zin eronder is van de franse BM/ambient band Amesoeurs en betekend letterlijk vertaald dat je je vleugels hebt afgeknipt in dienst van idioten. Ik vond het een mooie zin vanwege de betekenis en de tegenstelling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift   Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jouw Avatar, Woonplaats en Onderschrift
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avatar Galerij
» Rate the avatar

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Algemeen :: Het Forum-
Ga naar: