De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat beluister je?

Ga naar beneden 
+15
hermelientjuh
Octavius
jo-oost
Miöslav
Black_Girl
Anadria
_MTCH
t-boy
Carrick_Fergus
Darlene
Ziu
Arthur
Karupin
Morgause
Gregory
19 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Wat beluister je? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat beluister je?   Wat beluister je? - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 25, 2009 5:37 pm

Artiest: Wolves in the Throne Room
Nummer: I Will Lay Down My Bones Among the Rocks and Roots
Album: Two Hunters
Beoordeling: Na veel luisterbeurten wierp deze band bij mij toch zijn vruchten af. Ze zijn hard, boeiend, soms rustig en met vlagen melancholiek. Ook fijn om te horen dat deze band niet bang is om een zogezegd 'lelijk' geluid te produceren. Perfecte muziek bestaat niet, en van dat feit maakt WITTR graag gebruik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Wat beluister je? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat beluister je?   Wat beluister je? - Pagina 3 Icon_minitimezo okt 25, 2009 7:40 pm

Artiest: Michael Jackson
Nummer:This is it
Beoordeling: Als laatste in een gigantische rij vol ontzettend goede, inspirerende en aparte muziek, is dit nummer toch wel een onwijs goede afsluiter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Wat beluister je? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat beluister je?   Wat beluister je? - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 30, 2009 11:01 pm

Artiest: Megadeth
[b[Nummer:[/b] A Tout Le Monde
Beoordeling: 'Don't remember where I was, I realise life was a game. Ja Mustaine en consorten zijn heerlijk op dreef in deze heerlijke Megadeth klassieker. Hij had alleen wel iets aan zijn franse uitspraak mogen doen, maar ach, Amerikaan he.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Wat beluister je? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat beluister je?   Wat beluister je? - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 01, 2009 6:03 pm

Artiest: Anna Grace
Nummer: Let the feelings go
Beoordeling: Moah, ik vind het een gematigd nummer. Ik luister m omdat ie toevallig voorbij komt op winamp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Wat beluister je? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat beluister je?   Wat beluister je? - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 03, 2009 11:13 pm

Artiest: AmenRa
Nummer: Ritual
Beoordeling: Dit moet toch wel een van de grootste tranentrekkers uit de gehele ouvre van AmenRa zijn. Sowieso speelt deze band erg in op het gevoel. De zanger kan zingen alsof hij van binnen open wordt gescheurd, met zoveel pijn. Daarnaast zit AmenRa ook nog bomvol sfeer. Maar dit nummer blijft janken als een bak met gesneden uien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Wat beluister je? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat beluister je?   Wat beluister je? - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 05, 2009 5:04 pm

Artiest: Maroon 5
Nummer: She Will Be Loved
Beoordeling: een 8 omdat het een mooi nummer is en één van de betere van Maroon 5
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Wat beluister je? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat beluister je?   Wat beluister je? - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 05, 2009 6:40 pm

Artiest: Visa
Nummer: It's all wrong
Beoordeling: Owesome! Visa is geweldig. World music, ethno-rock, alt rock, noem het wat je wil, het blijft AAAAAH! 9 =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Wat beluister je? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat beluister je?   Wat beluister je? - Pagina 3 Icon_minitimedo nov 05, 2009 10:15 pm

Artiest: Fredo Mora ft. Camurri
Nummer: After the rain (Club mix)
Beoordeling: Lekker nummer, je kan er echt heel goed bij relaxen. Mij doet het vooral denken aan mijn eerste vriendin, tenminste de eerste vriendin waar ik (naar mijn eigen idee) echt verliefd op was. Het is toen uitgegaan, puur omdat ik niet een relatie type ben en zij wel zo iemand nodig heeft. Ze heeft nu een nieuwe vriend en ik voel mezelf eigenlijk een beetje trots op haar geluk. Als ik dit nr luister krijg ik bij het idee aan haar altijd een glimlach op mn gezicht. Voor mij is dit dus een nummer that wil last forever!
Terug naar boven Ga naar beneden
Karupin
Plebejer
Karupin


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Deepest Darkness
Reputation : 1
Points : 51
Registration date : 25-08-08

Wat beluister je? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat beluister je?   Wat beluister je? - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 10, 2009 2:01 am

Artiest: Nakagauchi Masataka
Nummer: Ano sora e (To that sky)
Beoordeling: Mooi nummer. Lekker rustig aan de ene kant, aan de andere kant niet. Mooie lyrics, instrumentaal goed, zang goed... Ik weet niet echt wat ik erover kan zeggen. Het is niet z'n beste nummer (wat mij betreft) maar wel één van de betere
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Wat beluister je? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat beluister je?   Wat beluister je? - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 15, 2009 9:23 pm

Artiest: Gojira
Nummer: Remembrance [Live Hellfest 2006]
Album: The Link
Beoordeling: Gojira staat zeker hoog in de lijst voor de liefhebbers van een ietwat complexer geluid. De band maakt gebruik van uitstekende producties, meeslepende songs en zompige riffs. Ik luister er graag naar, maar het geluid blijft toch te lomp naar mijn smaak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Wat beluister je? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat beluister je?   Wat beluister je? - Pagina 3 Icon_minitimedi nov 24, 2009 9:44 pm

Artiest: John Mayer
Nummer: Your body is a wonderland
Album: Room for squares
Oordeel: echt een heel goed nummer voor de mensen die wat van meer rustigere muziek houden, en muziek waaruit je een betekenis kan halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat beluister je? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat beluister je?   Wat beluister je? - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat beluister je?
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke genres beluister je?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Muziek-
Ga naar: