De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het Festivaltopic!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Het Festivaltopic! Empty
BerichtOnderwerp: Het Festivaltopic!   Het Festivaltopic! Icon_minitimevr sep 04, 2009 10:56 am

Voor alle festivalgangers onder ons ben je hier aan het goede adres!

Vertel ons naar welke festivals je bent geweest en wat je ervan vond. Hier kun je ook kwijt welke festivals er zeker op je lijstje staan. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Het Festivaltopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Festivaltopic!   Het Festivaltopic! Icon_minitimevr sep 04, 2009 11:53 am

Afgelopen zomer ben ik een dag naar het Zwarte Cross festivalgeweest. Een van mijn favoriete bands trad daar op zondag op. Een dagkaartje was zo goedkoop dat ik deze kans niet kon laten schieten. Ik heb een heerlijke dag gehad en heb eindelijk Opeth live kunnen zien.
Het festival wordt vaak geplaagd door vooroordelen (stomme boeruh!), maar niks is minder waar. Goed, het gehalte 'boers' is erg hoog, maar storend? Nee. Ik heb de plaatselijke mensen als heel gezellig ervaren en de sfeer was ook top.

In mijn planning staat het Tuska festival, dat elk jaar in Finland gehouden wordt, maar het is nog maar de vraag of deze droom werkelijkheid wordt. Verder zou ik graag naar Sziget festval gaan, naar Wacken Open Air en misschien ook de Graspop Metal Meeting. Maar niet allemaal in een seizoen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Het Festivaltopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Festivaltopic!   Het Festivaltopic! Icon_minitimevr sep 04, 2009 1:52 pm

Joah! Ik ben op Graspop geweest Razz
Het was echt heeeeeeeeeel erg owesome. 8D
Volgend jaar wil ik weer naar Graspop en naar Pinkpop, naar Graspop met pappie en Pinkpop met vriendinnen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Bernou
Plebejer
Bernou


Aantal berichten : 2
Leeftijd : 32
Woonplaats : Hufflepuff Commonroom
Reputation : 0
Points : -32
Registration date : 14-05-08

Het Festivaltopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Festivaltopic!   Het Festivaltopic! Icon_minitimeza sep 05, 2009 3:08 pm

Ehm. Ik ben vorig jaar voor het eerst naar een festival geweest en dat was het festival dat hier in de buurt is. Ontzettend klein, maar wel leuke namen. Toen kreeg ik de smaak echt te pakken. Datzelfde jaar ben ik ook naar Lowlands geweest en daar ben ik fan geworden van Festivals. Ik vond de sfeer daar gewoon zo ontzettend fijn; het was ontzettend gezellig en iedereen was vrienden. Dat er ook leuke bands stonden, was alleen maar mooi meegenomen.
Begin dit jaar ben ik naar het Bevrijdingsfestival in Groningen geweest. Ik wilde eerst naar Zwolle, omdat Lucky Fonz III daar stond (Ik had hem op Lowlands gezien en hij was geniaal.), maar ik vond The Ting Tings toch net iets leuker. Natuurlijk weer naar het plaatselijke festival, waar het ook weer super gezellig was en weer naar Lowlands, wat opnieuw een super weekend was. Lowlands is echt een aanrader voor de festivalgangers. De namen zijn misschien niet altijd even bekend, maar niets is leuker dan nieuwe bandjes leren kennen. Daarbij draait het op Lowlands gewoon veel meer om de sfeer.

Ik zou altijd nog eens naar Sziget willen. Dat lijkt me echt een ervaring die ik een keer meegemaakt moet hebben. Ook wil ik Werchter en Pinkpop nog eens meemaken, maar omdat ik ook elk jaar naar Lowlands wil, moet ik even goed sparen. Of Lowlands een keer overslaan, al lijkt me dat erg moeilijk. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://theshire.actieforum.com
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

Het Festivaltopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Festivaltopic!   Het Festivaltopic! Icon_minitimedi sep 08, 2009 9:42 pm

Ik ben dit jaar weer 4 dagen naar Rock Werchter getrokkken en het was gewoon GE-WEL-DIG. Het schitterende weer maakte het lekker druk op de festivalwei (omdat het gewoon té warm was om op de camping te zitten) waardoor de sfeer gewoon 100% was. En het enige regenbuitje dat er gevallen is, deed dan ook nog eens verschrikkelijk veel deugd >.<
Gohjah, ik hou gewoon van Rock Werchter. Vorig jaar ben ik ook 4 dagen geweest en ook toen was het gewoon fantastisch. Hoewel ik dit jaar nog beter vond.
Als de bands die volgend jaar komen me aanspreken trek ik zeker terug naar Werchter voor 4 dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Gesponsorde inhoud





Het Festivaltopic! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Festivaltopic!   Het Festivaltopic! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Festivaltopic!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Muziek-
Ga naar: