De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Aan welke sporten doe je?

Ga naar beneden 
+6
_MTCH
hermelientjuh
Gregory
Karupin
Morgause
Darlene
10 plaatsers
AuteurBericht
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Aan welke sporten doe je? Empty
BerichtOnderwerp: Aan welke sporten doe je?   Aan welke sporten doe je? Icon_minitimezo sep 06, 2009 8:49 pm

De titel zegt het al, aan welke sporten doe je? En waarom juist die?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Aan welke sporten doe je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan welke sporten doe je?   Aan welke sporten doe je? Icon_minitimezo sep 06, 2009 10:09 pm

Ik? Ik doe aan waterpolo. Het is gewoon ont-zet-tend leuk Very Happy het gebeurde dus zo, ik had alle 3 zwemdiploma's en een snorkeldiploma en zocht weer een leuke sport om de tijd te verdrijven. Toen werd ik opgebeld door de moeder van een vriend die zei dat er proeflessen waren voor waterpolo...
Dat was maar liefst 3 jaar geleden :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Karupin
Plebejer
Karupin


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Deepest Darkness
Reputation : 1
Points : 51
Registration date : 25-08-08

Aan welke sporten doe je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan welke sporten doe je?   Aan welke sporten doe je? Icon_minitimezo sep 06, 2009 11:06 pm

Wat vind je zo leuk aan waterpolo? Mij lijkt het namelijk totaal niets! [Oké, ik ben geen fan van zwemmen...]

Ik doe momenteel niet aan sport... ik heb de afgelopen 2,5 jaar niet aan sport gedaan.
Vanaf het moment dat ik 8 was tot ongeveer m'n 17e heb ik aan Hockey gedaan, hiermee ben ik gestopt omdat ik niet kon opschieten met mijn teamgenoten. Daarna heb ik 1,5 jaar aan Stijldansen gedaan... ik verloor m'n partner echter na 1 jaar en het werd zo gefocust op perfectie dat voor mij het plezier eraf ging. [Sporten doe je voor je plezier]

Op het moment wil ik nog steeds leren tennissen, maar door mijn studie kom ik er eigenlijk niet aan toe.

De enige soort van sport die ik beoefen is de wandelsport. Ik probeer ieder jaar minstens 1 4-daagse te lopen. [Te Odoorn, met Hemelvaart] Dit jaar mislukte dat echter door m'n tentamens...
Ik loop denk ik 4 km per dag die ik ook met de bus zou kunnen afleggen... dus dat is mijn hele sportcarrière voor het moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Aan welke sporten doe je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan welke sporten doe je?   Aan welke sporten doe je? Icon_minitimema sep 07, 2009 12:22 am

Karupin schreef:
Wat vind je zo leuk aan waterpolo? Mij lijkt het namelijk totaal niets! [Oké, ik ben geen fan van zwemmen...]

Het team bestaat tegenwoordig niet eens officieel meer en ik speel geen wedstrijden, maar ik vind de trainings echt geweldig, je wordt er gewoon uit-ge-put! Het beste aan waterpolo is dat je echt alles en meer moet geven. En dan ontdek je hoeveel je kunt. Waterpoloërs zijn echt heel erg gedreven en koppige mensen, en dat komt juist daardoor :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Aan welke sporten doe je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan welke sporten doe je?   Aan welke sporten doe je? Icon_minitimema sep 07, 2009 9:48 am

Ik doe niet aan sport in een clubverband omdat dit teveel tijd van me zou vergen en ik het dus niet zou kunnen combineren met mijn studies. Maar ik probeer zo wekelijks 3 à 4 keer te hardlopen op een afstand van 5 km wat achteraf een zeer goed gevoel heeft.

Verder speel ik af en toe basketbal met vrienden, wat puur voor het plezier is. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
hermelientjuh
Plebejer
hermelientjuh


Aantal berichten : 46
Leeftijd : 28
Woonplaats : torhout
Reputation : 0
Points : 48
Registration date : 28-07-08

Aan welke sporten doe je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan welke sporten doe je?   Aan welke sporten doe je? Icon_minitimema sep 07, 2009 9:18 pm

ik doe paardrijden XD
niet thuis wan keb geen paard of plaats ervoor, kan het moeilijk op de gang zetten Razz
dusja in een manége. Rolling Eyes Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
_MTCH
Plebejer
_MTCH


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 30
Reputation : 0
Points : 20
Registration date : 27-10-08

Aan welke sporten doe je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan welke sporten doe je?   Aan welke sporten doe je? Icon_minitimewo sep 09, 2009 9:20 pm

Ik zelf zit op hockey, dat doe ik 5 jaar. Nu zit ik in de B3, en ik ben de keeper.
Ik zou naar de B1 mogen, maar omdat ik dit team leuker vind mag ik daar blijven.
Alle tegenstanders zijn altijd bang van me x'D. Ik val recht voor ze neer of maak slyding [hoejedatookschrijft]. Ik vind het harstikke leuk om te doen, en wil het ook blijven doen.
Ook ga ik soms joggen, 2 á 3 keer per week
Terug naar boven Ga naar beneden
http://altijdrpg.darkbb.com
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

Aan welke sporten doe je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan welke sporten doe je?   Aan welke sporten doe je? Icon_minitimewo sep 09, 2009 9:37 pm

Op dit moment doe ik geen sport meer.
Vroeger deed ik altijd wel een of andere sport, maar sinds ik aan de universiteit studeer is m'n tijd redelijk beperkt en heb ik nog weinig tijd om te sporten.
Squashen heb ik altijd wel héél graag gedaan, maar ik speelde tegen m'n zus en die kon het niet zo goed als ik waardoor ik altijd won en ik ook nog weinig zin had om moeite te doen. Maar misschien ga ik nu terug beginnen tegen m'n nonkel dan... hopen dat dat wat beter gaat ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Djuu
Plebejer
Djuu


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stiekum onder het bed van Tom Felton.
Reputation : 0
Points : 11
Registration date : 13-05-08

Aan welke sporten doe je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan welke sporten doe je?   Aan welke sporten doe je? Icon_minitimedo okt 22, 2009 3:42 pm

Ik zit nu al meer dan een jaar op volleybal en ik vind het helemaal geweldig! Sommige mensen klagen dat de bal te hard op hun armen komt, maar ik vind dat hartstikke meevallen. Ik vind het geweldig om te smashen en de bal op te slaan. Je kan hier zo goed je agressie in kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djuu.hyves.nl
cutecarola
Plebejer
cutecarola


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de tourbus van RvV
Reputation : 0
Points : 53
Registration date : 04-10-09

Aan welke sporten doe je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan welke sporten doe je?   Aan welke sporten doe je? Icon_minitimedo okt 22, 2009 8:35 pm

Sinds ik 4 was zit ik al op zwemmen en sinds ik ongeveer 3,5 was zit ik al op turnen.
Verder nooit aan een andere sport gedaan, maar vind basketbal en soft/honkbal wel leuk doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Aan welke sporten doe je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan welke sporten doe je?   Aan welke sporten doe je? Icon_minitimedo okt 22, 2009 10:34 pm

Buitensport natuurlijk:D voor mijn opleiding uiteraard maar ik vind het helemaal te gek en ik ga er zeker mee door!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aan welke sporten doe je? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aan welke sporten doe je?   Aan welke sporten doe je? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aan welke sporten doe je?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke school zit jij?
» Welke game speel je nu?
» Welke cd's heb je onlangs gekocht?
» Welke genres beluister je?
» Naar welke film kijk jij uit?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Actualiteit :: Sport-
Ga naar: