De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Speel je een instrument?

Ga naar beneden 
+8
Octavius
Arthur
_MTCH
Anadria
Karupin
jo-oost
Darlene
Gregory
12 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimedi sep 08, 2009 7:29 pm

De titel spreekt voor zich...

Wie speelt er een instrument en welk instrument is het? Vertel er ook bij waarom je zo graag dat instrument bespeelt. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimedi sep 08, 2009 7:32 pm

Ik heb een piano, ja helemaal van mij alleen. xD Zelf gekocht toen ik 10 was. Anyway, ik speel er niet meer veel op. En ik krijg gitaarles. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
jo-oost
Plebejer



Aantal berichten : 53
Leeftijd : 28
Woonplaats : Naast de buren
Reputation : 0
Points : 54
Registration date : 08-09-09

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimedi sep 08, 2009 7:42 pm

Ik speel Keyboard.

Al ongeveer 4 a 5 jaar.

Best leuk om er op te spelen. Vooral de piano manier vind ik leuk om te spelen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Karupin
Plebejer
Karupin


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Deepest Darkness
Reputation : 1
Points : 51
Registration date : 25-08-08

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimedi sep 08, 2009 9:32 pm

Ik speel ondertussen toch zeker zo'n 10 jaar piano... en afhankelijk van de week zit er ik er veel achter en soms ook heel wat minder [niet]

En dat is het dan wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimedi sep 08, 2009 9:45 pm

Ik speel nu zo'n 8 en een half jaar drum. Ik doe dat ook verschrikkelijk graag. Waarom? Geen idee, ik vind het gewoon een geweldig instrument en het is gewoon geweldig leuk om te spelen... Ik probeer dan ook zoveel mogelijk te spelen, hoewel dat door m'n hogere studies nu niet meer zo vaak lukt Sad
Ik zou écht verschrikkelijk graag in een band spelen, maar tot zo ver heb ik nog geen band gevonden, helaas >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
_MTCH
Plebejer
_MTCH


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 30
Reputation : 0
Points : 20
Registration date : 27-10-08

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimewo sep 09, 2009 9:35 pm

Ik kan keyboard spelen, en drum.
Maar dat doe ik de laatste tijd niet meer,

Mijn zusje had een Djembé gekregen, Afrikaans slagwerk. Ik vond het wel een grappig instrument, en nu krijg ik er les in van mijn tante. Het is niet het beste instrument in de wereld, maar wel een keer iets anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://altijdrpg.darkbb.com
Arthur
Moderator
Arthur


Aantal berichten : 56
Woonplaats : apeldoorn hoor!
Reputation : 1
Points : 11
Registration date : 10-05-08

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimedo sep 10, 2009 6:22 pm

Ik bespeel mijn stem, dus dat ik weleens zing voor mijn computer. Maar er echt iets mee doen doe ik niet. Ik heb weleens zangles gehad, of ben weleens naar de audities van X-factor geweest, maar voor de rest...denk dat ik gewoon niet goed genoeg ben om door te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
_MTCH
Plebejer
_MTCH


Aantal berichten : 31
Leeftijd : 30
Reputation : 0
Points : 20
Registration date : 27-10-08

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimedo sep 10, 2009 6:54 pm

Arthur schreef:
Ik bespeel mijn stem, dus dat ik weleens zing voor mijn computer. Maar er echt iets mee doen doe ik niet. Ik heb weleens zangles gehad, of ben weleens naar de audities van X-factor geweest, maar voor de rest...denk dat ik gewoon niet goed genoeg ben om door te gaan.

Dat is wel leuk. Ben je ook een ronde verder gekomen bij X-factor? En als je zingt voor de computer, neem je het dan ook op?
Ben heel nieuwschierig ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://altijdrpg.darkbb.com
Arthur
Moderator
Arthur


Aantal berichten : 56
Woonplaats : apeldoorn hoor!
Reputation : 1
Points : 11
Registration date : 10-05-08

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimedo sep 10, 2009 8:57 pm

Ik ben niet verder gekomen, ik zong zonder emoties blijkbaar. Als ik zing voor de computer, neem ik het niet op, maar dat heb ik weleens gedaan. En dan merk ik dat ik heel onzeker en redelijk hoog zing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karupin
Plebejer
Karupin


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Deepest Darkness
Reputation : 1
Points : 51
Registration date : 25-08-08

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimewo sep 30, 2009 12:44 am

Zingen is leuk! Helaas ben ik iets te onzeker om daadwerkelijk voor publiek te zingen, al weet ik dat mijn stem eigenlijk niet erg slecht is. Ik houd het voorlopig maar op het zingen in een koor. Dat is veel gezelliger en ook wat makkelijker.

En

Ik ben sinds vandaag bezig om mezelf gitaar te leren spelen! Ik kan ondertussen 3 verschillende noten! Oftewel, ik kan eigenlijk nog niet zo veel en ik weet ook niet hoe lang ik het ga volhouden. Maar het lijkt me echt geweldig als ik uiteindelijk echt een beetje erop kan spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimeza okt 10, 2009 8:13 pm

Ik speel een klein beetje basgitaar. Heb het een tijd lang gedaan maar nu heb ik er ook al een tijd lang niks meer aan gedaan (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimeza okt 10, 2009 8:47 pm

Ik speel piano, een beetje gitaar, als ik geen piano of gitaar bij me heb blokfluit, en ik zing al een jaar klassiek, maar ik hou al veel langer van zingen. :]

Ik zou wel graag ritmisch of basgitaar willen leren spelen ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
JROEN
Plebejer
JROEN


Aantal berichten : 34
Reputation : 0
Points : 38
Registration date : 23-10-09

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimevr okt 23, 2009 9:13 pm

Ik speel gitaar ^^
En ik bespeel ook m'n stem ;D.
@Anadria: IK ZOEK EEN DRUMMER! XD.

Weetje, eigenlijk zo van die liedjes van Lady Gaga zijn heel leuk als je die kunt spelen op akkoorden xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimeza okt 24, 2009 12:01 am

^ Duh, ik hou niet van Lady Gaga. Ze gedraagt zich zo sletterig dat het niet cool meer is, en haar muziek klinkt zo kapot als het kapotte linkeroortje van mijn Ipod. De akoestische versie van Poker Face is wel mooi, en ze is ook keigoed live! Ik bedoel, ik wil ook zo kunnen dansen en tegelijk perfect zingen.
Maargoed, give her credit: ze is Italiaans. :]

Oh, en ik kwam hier dus eigenlijk posten om te melden dat ik de laatste tijd ook wil leren dwarsfluiten. ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
DarcyTheLunatic
Plebejer
DarcyTheLunatic


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Woonplaats : The Asylum
Reputation : 0
Points : 41
Registration date : 08-09-09

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimeza okt 24, 2009 1:33 pm

Ik speel viool (nu mn 3de jaar) en mn oma is mij nu pianoles aan het geven ^___^
Piano wou ik echt al leren sinds ik klein was, maar er was nooit plaats in de muziekschool, en toen 2 jaar geleden wou ik opeens viool spelen =p
En daar was wel plaats voor, dus heb ik me ingeschreven en de pianolessen zijn sinds dit jaar, omdat ik zo dom ben geweest om er niet eerder aan te denken dat mn omda mij dat kon leren =p
En ik wil graag nog gitaar kunnen ook en nog andere instrumenten! ^^
<3.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/DarcyTheLunatic
DarcyTheLunatic
Plebejer
DarcyTheLunatic


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Woonplaats : The Asylum
Reputation : 0
Points : 41
Registration date : 08-09-09

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimeza okt 24, 2009 1:34 pm

Oh ja zingen doe ik ook!
Maar niet in een muziekschool ofzo, gwn zelf, als ik er zin in heb =p
<3.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/DarcyTheLunatic
Prince of Magic
Plebejer
Prince of Magic


Aantal berichten : 23
Leeftijd : 30
Woonplaats : Ergens in Nederland
Reputation : 0
Points : -1
Registration date : 24-09-08

Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitimeza okt 24, 2009 3:07 pm

Ik speel Bassgitaar ( ja, weet het, basgitaar schrijf je met 1 's maar met 2 essen klinkt cooler^^) maare nog niet echt goed, kan wel wat spelen maar het is nog geen tijd om dat voor publiek te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://joris-epskamp.hyves.nl
Gesponsorde inhoud





Speel je een instrument? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Speel je een instrument?   Speel je een instrument? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Speel je een instrument?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke game speel je nu?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Muziek-
Ga naar: