De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Anime en Manga

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Wat heeft jouw voorkeur?
Anime
Anime en Manga Vote_lcap0%Anime en Manga Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Manga
Anime en Manga Vote_lcap25%Anime en Manga Vote_rcap
 25% [ 1 ]
Allebei even goed
Anime en Manga Vote_lcap50%Anime en Manga Vote_rcap
 50% [ 2 ]
Geen van beide
Anime en Manga Vote_lcap25%Anime en Manga Vote_rcap
 25% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 4
 

AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Anime en Manga Empty
BerichtOnderwerp: Anime en Manga   Anime en Manga Icon_minitimedo sep 10, 2009 5:53 pm

Wat is je favoriete anime of manga? Post het hier! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

Anime en Manga Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime en Manga   Anime en Manga Icon_minitimedo sep 10, 2009 9:20 pm

Ik hou van zowel manga als anime. Ookal heb ik van beide nog niet zoveel gezien/gelezen.

De enige serie die ik tot nu toe volledig uit heb gelezen is 'Death Note', maar dankzij deze serie ben ik wel geïnteresseerd geraakt in anderem anga's ook. Ik vond het zo leuk dat ik gewoon ook andere manga's wilde lezen om te zien of die ook zo leuk waren. Dus ben ik begonnen in 'Bleach' en 'Vampire Knight'.

Tot nu toe heb ik nog geen enkele anime uitgekeken. Ik begin steeds, maar dan heb ik weer geen tijd om verder te kijken. En als ik dan weer eens tijd heb, begin ik weer bij de eerste aflevering XD
Zo ben ik dus begonnen met de anime's van Death Note, Bleach, Vampire Knight, Hellsing en Elfen Lied te kijken. Nu hopen dat ik ooit de tijd heb om ze ook effectief helemaal uit te kijken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Anime en Manga Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime en Manga   Anime en Manga Icon_minitimevr sep 11, 2009 9:36 pm

Ik lees alleen de manga. Ik heb me ooit gewaagd aan de anime, en de anime's van Death Note en FMA heb ik grotendeels gekeken, maar het kon me niet blijven boeien om door te kijken. Dan had ik iets van 'maar dat heb ik toch al gelezen.' En ik kan de Japanse taal niet uitstaan, en in het Engels vond ik het weer te nep. Dus geen anime voor mij. Behalve dan anime films (val dat ook onder anime? Ja toch zeker?) zoals Spirited Away, die was dan wel weer zeer de moeite waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karupin
Plebejer
Karupin


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Deepest Darkness
Reputation : 1
Points : 51
Registration date : 25-08-08

Anime en Manga Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime en Manga   Anime en Manga Icon_minitimewo sep 30, 2009 1:01 am

Ik ben echt een AniManga FREAK! Dat mogen jullie gerust weten. Ik heb ondertussen ongeveer 100 manga volumes in mijn kast staan. (ter waarde van zo'n 700 euro) en ik ben van plan om deze collectier de komende jaren ver uit te breiden.

Ik ben gestart met series als Naruto & Bleach als Animé, daarop volgende vele andere series. Zo'n 2 jaar geleden ben ik Nederlandse Naruto Manga volumes tegengekomen die ik daarop vrij snel ging sparen. Pas toen ik vorig jaar in Leiden ging studeren ben ik echt actief begonnen met het aanschaffen van manga, aangezien ik een echte stripwinkel tot mijn beschikking kreeg. (en een OV-kaart die me gratis naar Eindhoven laat reizen om daar veel goedkoper Manga te shoppen)

De best manga serie die ik tot nu toe heb gelezen is zonder enige twijfel Death Note, daarnaast ben ik compleet verslaafd aan The Prince of Tennis.
Andere top Manga zijn voor mij: Ouran High School Host Club, Fruits Basket, Princess Princess, Hana Kimi & misschien ook wel Vampire Knight. (hoewel ik de animé helemaal heb gekeken heb ik pas 1 volume van VK gelezen)

Spirited Away is trouwens de NO.1 fantastische Animé!! Mede door deze film ben ik een compelte Miyazaki fan geworden en ik wil daarom heel graag Ponyo zien! Helaas draait ie alleen met Nederlandse stemmetjes in de bioscoop.

Goed, bij deze sluit ik dit bericht af, ik zal het jullie niet aandoen om naar nog meer van mijn rambling te luisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Anime en Manga Empty
BerichtOnderwerp: Re: Anime en Manga   Anime en Manga Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Anime en Manga
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Radio & TV-
Ga naar: