De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hiphop/Rap/R&B

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Wat vind je van hiphop/R&B muziek?
Fantastisch. Is een grote fan!
Hiphop/Rap/R&B Vote_lcap0%Hiphop/Rap/R&B Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Leuk, heb wel enkele cd's met dat soort muziek
Hiphop/Rap/R&B Vote_lcap25%Hiphop/Rap/R&B Vote_rcap
 25% [ 1 ]
Ik vind het niets speciaals
Hiphop/Rap/R&B Vote_lcap25%Hiphop/Rap/R&B Vote_rcap
 25% [ 1 ]
Ik vind het vreselijke muziek
Hiphop/Rap/R&B Vote_lcap50%Hiphop/Rap/R&B Vote_rcap
 50% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 4
 

AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Hiphop/Rap/R&B Empty
BerichtOnderwerp: Hiphop/Rap/R&B   Hiphop/Rap/R&B Icon_minitimevr sep 11, 2009 7:22 pm

Hierbij open ik een topic over hiphop, rap en R&B met ook aanverwante stromingen als reggae en dancehall. Wie zijn je favoriete artiesten en waarom? En hoe denk je over hiphop muziek? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Hiphop/Rap/R&B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hiphop/Rap/R&B   Hiphop/Rap/R&B Icon_minitimevr sep 11, 2009 7:35 pm

Niks speciaals. Reggae is wel okay, en er zijn wel sommige hip-hop groepen/zangers die ik leuk vind (lees: The Black Eyed Peas, osms Rihanna) maargoed... verder vind ik er niet echt iets aan. ^_^
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

Hiphop/Rap/R&B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hiphop/Rap/R&B   Hiphop/Rap/R&B Icon_minitimevr sep 11, 2009 7:44 pm

Ik vind er niks, maar dan ook niks aan... Ik luister er nooit naar, ik vind dat soort muziek gewoon écht niet goed.
Héél zelden vind ik zo'n nummer nog wel oké, maar over het algemeen... nee, pas ik Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Hiphop/Rap/R&B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hiphop/Rap/R&B   Hiphop/Rap/R&B Icon_minitimezo sep 20, 2009 10:51 pm

Wat ik altijd zo jammer vind aan deze muziek, is de commercie. Underground hip-hop staat zelfs vandaag de dag nog waar hip-hop ooit voor bedoeld is; een uitvlucht, een uitlaatklep, een manier om jezelf te laten horen. Mee nee, tegenwoordig worden de beelden volgegooid met naar-kruis-grijpende-stinkend-rijke- 'rappers'. En je bent pas echt stoer met een stel schaard geklede 'ho's' om je heen, een bondjas en een dikke BMW. Om in het genre van hip-hop te spreken; het heeft echt zijn betekenis verloren.

En wanneer is iets eigenlijk nog R&B? In de jaren '90 nog een groots genre dat nog in de kinderschoenen stond, maar hedendaags is alles R&B. Neem nou Rihanna, dat schijnt ook R&B te zijn, maar ik hoor geen verschil tussen haar en een ander gemiddeld pop-prinsesje.

Dus nee, het zijn niet mijn genres. Te doorleefd, te makkelijk en ook nog eens verpest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hiphop/Rap/R&B Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hiphop/Rap/R&B   Hiphop/Rap/R&B Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hiphop/Rap/R&B
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Muziek-
Ga naar: