De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Verdwenen TV-series

Ga naar beneden 
+3
Ziu
sluiwegwijzer
Gregory
7 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Verdwenen TV-series Empty
BerichtOnderwerp: Verdwenen TV-series   Verdwenen TV-series Icon_minitimezo sep 13, 2009 12:05 pm

Hebben jullie ook van die series of tvprogramma's die je erg leuk vond om te kijken maar dat ze nu van de buis zijn omdat er te weinig geld is of kijkers te weinig waren?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
sluiwegwijzer
Moderator



Aantal berichten : 34
Leeftijd : 31
Woonplaats : lanaken
Reputation : 0
Points : 38
Registration date : 12-09-09

Verdwenen TV-series Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwenen TV-series   Verdwenen TV-series Icon_minitimezo sep 13, 2009 12:06 pm

ja ik keek graag naar winxclub.

maar het is jammer genoeg opgehouden omdat het mysterie zeg maar was opgelost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Verdwenen TV-series Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwenen TV-series   Verdwenen TV-series Icon_minitimezo sep 13, 2009 11:03 pm

Eigenlijk teveel om op te noemen. Ik denk nog graag terug aan oude FoxKids series. Favorieten waren Eerie Indiana, Big Wolf on Campus, Eek! The Cat en nog veel en veel meer. Vooral als ik kijk naar tekenfilmseries, ben ik blij dat ik nu geen kind ben. De series vandaag de dag zijn in mijn ogen ronduit saai en ze gaan altijd over hetzelfde. Ook zou ik willen dat ze Joan of Arcadia weer zouden uitzenden, die serie is vanwege een gebrek aan kijkers te vroeg gestopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karupin
Plebejer
Karupin


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Deepest Darkness
Reputation : 1
Points : 51
Registration date : 25-08-08

Verdwenen TV-series Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwenen TV-series   Verdwenen TV-series Icon_minitimewo sep 30, 2009 12:54 am

Ik heb inderdaad ook het idee dat de kinderseries van tegenwoordig zoveel slechter zijn dan toen "wij" klein waren. Aan de andere kant heb ik het idee dat ik nu veel meer door heb wat er gebeurd in een programma.
Toen ik klein wat zat ik like: "Wauw, moet je die klauwen zien!" en nu zit ik like: "Dat is zo NEP!"
Het is een beetje lastig, er zijn echter genoeg programma's die ik graag nog eens zou willen zien, helaas kan ik me de titels niet herinneren. Maar als ik ze zie, dan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Verdwenen TV-series Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwenen TV-series   Verdwenen TV-series Icon_minitimeza okt 10, 2009 8:16 pm

A-team... Sad tis begin dit jaar nog wel herhaalt op tv maar ik heb weinig vertrouwen dat het nu nog terugkomt. Ik vind het eerlijk waar een geweldige serie, al is het allemaal zo onwaarschijnlijk. Vooral Face vind ik altijd erg grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Verdwenen TV-series Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwenen TV-series   Verdwenen TV-series Icon_minitimeza okt 10, 2009 8:50 pm

Also, ik had zooooveel favoriete series die ik leuk vond. Ik heb nu geen idee waar ik Angela Anaconda kan kijken Sad
Haha, en Power Rangers. Seriously, het Nederlandse TV zendt ze gewoon niet meer uit. Ik vond die vroeger zoooo geweldig 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
SeverusSnape
Plebejer
SeverusSnape


Aantal berichten : 58
Woonplaats : Bij Alan rickman op Zolder
Reputation : 0
Points : 31
Registration date : 14-05-08

Verdwenen TV-series Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwenen TV-series   Verdwenen TV-series Icon_minitimema nov 16, 2009 5:05 pm

Octavius schreef:
A-team... Sad tis begin dit jaar nog wel herhaalt op tv maar ik heb weinig vertrouwen dat het nu nog terugkomt. Ik vind het eerlijk waar een geweldige serie, al is het allemaal zo onwaarschijnlijk. Vooral Face vind ik altijd erg grappig.

A-team..geweldige serie. Had er vroeger poppetjes van. Laughing
Ik vond Murdock altijd erg leuk.
Kan ze gelukkig nog wel op dvd kijken. Heb er serie 3 en 4 van.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://alanrickmanfreaks.yourbb.nl/index.php
Gesponsorde inhoud





Verdwenen TV-series Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verdwenen TV-series   Verdwenen TV-series Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verdwenen TV-series
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Radio & TV-
Ga naar: