De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro!

Ga naar beneden 
5 plaatsers

1000 euro voor vergunning hoofddoekjes?
Ja!
Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Vote_lcap50%Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Vote_rcap
 50% [ 3 ]
Nee!
Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Vote_lcap50%Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Vote_rcap
 50% [ 3 ]
Ik weet niet, het klinkt belachelijk maar...
Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Vote_lcap0%Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6
 

AuteurBericht
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Empty
BerichtOnderwerp: Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro!   Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Icon_minitimeza sep 19, 2009 2:06 pm

Oke, aanvankelijk vond ik dit wetsvoorstel nogal apart, maar toch ook wel interressant omdat ik wel wou weten hoe politiek correct Nederland erop zou reageren. En dat was verbazingwekkend.
Ik vond zelf 1000 euro nogal veel, en mischien vond ik zelfs dat je een vergunning voor hoofddoekjes moet hebben wel belachelijk, maar uit de opiniepeilingen blijkt dat 81% van de Nederlanders het roerend met Wilders zijn voorstel eens is.

Wat is jullie mening hier over?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro!   Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Icon_minitimeza sep 19, 2009 8:41 pm

Ik zeg nee. Ik vind het ronduit belachelijk. Een hoofddoekje heeft met het geloof en met cultuur te maken en ik vind niet dat Wilders het recht heeft om hier belasting over laten heffen. Ik vind dat hij zelfs in het zelfde straatje loopt als de zedenpolitie.
Maar goed, diep van binnen weten we allemaal dat Geert alleen maar meer aandacht wil. En dat zo te lezen ook genoeg krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro!   Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Icon_minitimeza sep 19, 2009 9:18 pm

Ik hoorde het van een vriendin, ze is Marrokaans en draagt sinds een jaar een hoofddoek. Toen ik het van haar hoorde zat ik haar werkelijk waar met grote ogen aan gekijken. Ik vind het belachelijk. Echt, waarom? Zo iets doms.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
SeverusSnape
Plebejer
SeverusSnape


Aantal berichten : 58
Woonplaats : Bij Alan rickman op Zolder
Reputation : 0
Points : 31
Registration date : 14-05-08

Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro!   Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Icon_minitimeza sep 19, 2009 9:25 pm

Ik vind het ook belachelijk. Het hoort bij het geloof en cultuur en ze zijn vrij om te kiezen of ze een hoofdoek dragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://alanrickmanfreaks.yourbb.nl/index.php
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro!   Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Icon_minitimeza sep 19, 2009 10:57 pm

Vrijheid is niet altijd als alles mag...

1000 euro is echt heel veel, maar hey, er zijn Marokkaanse meisjes zat die ondanks cultuur/geloof geen hoofddoekje dragen.
Hoewel ik persoonlijk [ook hier geldt: niet naar mij luisteren] eerder 1000 euro boete zou stellen voor zo'n ding dat je gezicht helemaal bedekt, kom even niet op de naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro!   Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wilders: Vergunning voor hoofddoekjes afkopen met 1000 euro!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wilders stuit op problemen in de VS
» Turkije: Wilders fascist!
» Wilders haar verbergt afkomst
» Regels voor de RPG
» Regels voor de RPG

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Actualiteit :: Politiek-
Ga naar: