De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Animatiefilms

Ga naar beneden 
+3
Ziu
Morgause
Darlene
7 plaatsers
AuteurBericht
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Animatiefilms Empty
BerichtOnderwerp: Animatiefilms   Animatiefilms Icon_minitimezo sep 20, 2009 8:42 pm

Wat vinden jullie van Animatiefilms? Zoals, WALL-E, Bolt, Lilo & Stitch,andere films van Disney? Of Ratatouille, Alvin and the Chipmunks?


Laatst aangepast door Darlene op zo sep 20, 2009 8:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Animatiefilms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Animatiefilms   Animatiefilms Icon_minitimezo sep 20, 2009 8:50 pm

Ik vind de animatiefilms van TimBurton echt geweldig! Ik kijk echt uit naar 9. :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Animatiefilms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Animatiefilms   Animatiefilms Icon_minitimezo sep 20, 2009 8:59 pm

Burton ja. Alleen is hij 'officeel' geen animatiefilm maker, maar zijn oa TNBC en Corpse Bride met de stop-motion / claymotion techniek gemaakt. En dat is best een groot verschil.

Ik ben zelf een groot voorstander van de oude animatie films van Disney. De klassiekers zoals the Lion King, Assepoester, Sneeuwwitje etc. De hedendaagse 'animatie' is in mijn ogen geen animatie meer, het komt allemaal hapklaar uit de computer rollen. De oude animatie werden nog voor het grootste gedeelte met de hand getekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Animatiefilms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Animatiefilms   Animatiefilms Icon_minitimezo sep 20, 2009 9:01 pm

Ik vind Disney films super, maar ook wel de nieuwe animaties. Ik ivnd het ontzettend knap gemaakt eigenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Animatiefilms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Animatiefilms   Animatiefilms Icon_minitimezo sep 20, 2009 9:20 pm

Kun Fu Panda. Echt geweldig. Die film zal voor altijd in mijn top 3 blijven staan. Hij is hilarisch en dat voor alle leeftijden. Al denk ik wel dat de jongeren de humor van sommige opmerkingen niet zullen inzien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Black_Girl
Administrator
Black_Girl


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 32
Woonplaats : Overal
Reputation : 0
Points : 49
Registration date : 11-05-08

Animatiefilms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Animatiefilms   Animatiefilms Icon_minitimewo sep 23, 2009 8:41 pm

Ik ben gek van Ice Age. Voor mij zijn dat echt animatiefilms waar ik meerdere malen kan naar kijken zonder mij te vervelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Karupin
Plebejer
Karupin


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Deepest Darkness
Reputation : 1
Points : 51
Registration date : 25-08-08

Animatiefilms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Animatiefilms   Animatiefilms Icon_minitimewo sep 30, 2009 12:27 am

Animatie is echt GEWELDIG!

Hoewel ik altijd een fan zal blijven van de oude disneyklassiekers, ben ik op het moment voornamelijk gefocust op wat men omschrijft met de term Animé. Wat eigenlijk inhoud dat ik veel Animatie kijk van Japanse herkomst.

Het is waar dat er steeds meer animatie uit de computer komt rollen en het is aan de ene kant wel jammer dat er minder met de hand wordt getekent. Daarentegen denk ik dat zelf het werk wat op de computer wordt gemaakt een kunst op zich is. Niet alles is kant en klaar. Pas als je het personage compleet in de computer hebt weten te plaatsen kun je hem makkelijker laten bewegen.

Het heeft allemaal zo zijn voor en nadelen
Terug naar boven Ga naar beneden
DarcyTheLunatic
Plebejer
DarcyTheLunatic


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Woonplaats : The Asylum
Reputation : 0
Points : 41
Registration date : 08-09-09

Animatiefilms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Animatiefilms   Animatiefilms Icon_minitimeza okt 24, 2009 1:15 pm

Ik HOU van animatie!
Net zoals Karupin zegt, hou ik ook van Animés!
<3.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/DarcyTheLunatic
Gesponsorde inhoud





Animatiefilms Empty
BerichtOnderwerp: Re: Animatiefilms   Animatiefilms Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Animatiefilms
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Films-
Ga naar: