De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 'Heftige genres' [metal/punk/grunge]

Ga naar beneden 
4 plaatsers

Heftige genres?
Ja graag!
'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Vote_lcap75%'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Vote_rcap
 75% [ 3 ]
Alleen metal [slayooor]
'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Vote_lcap0%'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Alleen grunge
'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Vote_lcap0%'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Alleen punk
'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Vote_lcap0%'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Mwah, wel aardig maar niet mijn ding.
'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Vote_lcap25%'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Vote_rcap
 25% [ 1 ]
Vreselijk, ik begrijp niet wat mensen er leuk aan vinden.
'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Vote_lcap0%'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 4
 

AuteurBericht
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Empty
BerichtOnderwerp: 'Heftige genres' [metal/punk/grunge]   'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Icon_minitimezo sep 20, 2009 11:01 pm

Wat vind de gemiddelde forummer van de wat heftigere muziekgenres? Fantastisch, of juist helemaal niks?

Ikzelf ben een groot metalliefhebber. Thrash, black, death, doom, heavy, allemaal even gaaf. Een klein jaar geleden heb ik mezelf flink verdiept in (old school) thrash metal, maar hedendaags ben ik ook te porren voor een goede black metal plaat. Het begon voor mij allemaal met Metallica en Slipknot, maar hedendaags ga ik toch meer voor de ietwat onbekendere namen, hoewel een deel van de grote bands zeker ook nog hun bijdrage kunnen leveren. Ik vind het gewoon heerlijke muziek, je kunt jezelf er ook echt in ontwikkelen. Waar de gemiddelde luisteraar een paar jaar geleden uit zijn dag ging op Metallica en Korn, luistert vandaag naar Candlemass en Nuclear Aussault, om maar even wat te noemen. Het is vaak ook een uitdaging om naar te luisteren, het is een genre van uitersten. Het is geen hapklare brok.

En dan grunge. Als 15-jarig meisje was ik een grote grunge fan. Natuurlijk begon ik met Nirvana en Pearl Jam, maar later kwamen Mudhoney, Stone Temple Pilots, Green River en Alice in Chains ook om de hoek kijken. Een fijn, rauw genre, waar ik toendertijd goed mijn ei in kwijt kon.

En dan punk als laatste. Ik ben geen grote punkfan, maar Bad Religion is mijn favoriet en zal misschien ook altijd wel mijn favoriet blijven. Goede, kritische band met een fantastische frontman. Geen mislukte hanekams, waar de gemiddelde wannabe-punker zich graag op uit, maar een zanger met een mond vol vuur. Verder blijven de klassiekers als Ramones en Dead Kennedys ook altijd favorieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Heftige genres' [metal/punk/grunge]   'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Icon_minitimema sep 21, 2009 9:49 am

Ik hou van alles eigenlijk dat verder gaat dan rock. :3
Het is tegenwoordig gewoon intelligenter dan pop, ook al vindt mijn moeder het niet leuk dat ik de hele dag Trivium afgewisseld met Debussy afgewisseld met System of a Down luister. 8]
Terug naar boven Ga naar beneden
DarcyTheLunatic
Plebejer
DarcyTheLunatic


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Woonplaats : The Asylum
Reputation : 0
Points : 41
Registration date : 08-09-09

'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Heftige genres' [metal/punk/grunge]   'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Icon_minitimeza okt 24, 2009 1:38 pm

Jaaaa, I luv alle soorten metal en harde muziek, maar ik hou eigenlijk van veeeeeeeel genres =p
<3.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/DarcyTheLunatic
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Heftige genres' [metal/punk/grunge]   'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Icon_minitimeza okt 24, 2009 2:12 pm

Punk vind ik nog wel goed ^^ Metal.. dat gaat, zolang de zanger(es) maar niet begint te schreeuwen op de muziek in plaats van zingen.. dat vind ik echt verschrikkelijk -_-' Krijg je zo'n hele mooie melodie in het begin van het nummer en dan denk je "wow, echt mooi"... en dan opeens begint de zanger(es) met zo'n onverstaanbaar geschreeuw en dan hoeft het echt niet meer voor mij... echt zonde dat ze een geweldige melodie zo naar de kl*ten kunnen helpen -_-'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Heftige genres' [metal/punk/grunge]   'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Icon_minitimeza okt 24, 2009 3:10 pm

^ Dat is de kunst van het screamen, het moet perfect in de muziek passen. Ik vind dat, once again, Trivium en SOAD dat echt geweldig hebben gedaan. 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Heftige genres' [metal/punk/grunge]   'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Icon_minitimeza okt 24, 2009 6:13 pm

Stiekem overheerst het grunten het screamen. Maar echte grunts hoor je tegenwoordig bijna alleen nog maar terug in (voornamelijk) death metal, maar ook in prog en in doom metal. Ik ben er persoonlijk wel fan van. Noem me vreemd, maar ik vind alle zang die niet standaard en gladjes is, veel mooier. Ik vind het altijd meer passen bij de 'natuur' van de mens, en natuurlijk bij de muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Heftige genres' [metal/punk/grunge]   'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Icon_minitimeza okt 24, 2009 6:34 pm

Mai Faerie schreef:
^ Dat is de kunst van het screamen, het moet perfect in de muziek passen. Ik vind dat, once again, Trivium en SOAD dat echt geweldig hebben gedaan. 8D

Of het er nou inpast of niet... het is gewoon verschirkkelijk lelijk XD En net zo verschrikkelijk om naar te luisteren >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Gesponsorde inhoud





'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Empty
BerichtOnderwerp: Re: 'Heftige genres' [metal/punk/grunge]   'Heftige genres' [metal/punk/grunge] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
'Heftige genres' [metal/punk/grunge]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke genres beluister je?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Muziek-
Ga naar: