De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Littekens...

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Littekens... Empty
BerichtOnderwerp: Littekens...   Littekens... Icon_minitimedo okt 01, 2009 8:58 pm

Bijna iedereen heeft er wel een, dus jij vast ook wel! En welk verhaal zit erachter? Misschien heeft het wel een vorm?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Littekens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Littekens...   Littekens... Icon_minitimedo okt 01, 2009 9:28 pm

Ik heb een aantal littekenens, ik zal beginnen met de oudste.

Die zit op mn voorhoofd, ik ben toen ik 5 jaar was een keer thuis bij mn grootouders op de centrale verwarming geklapt. Schijnt wel pijn te hebben gedaan.

Daarnaast heb ik er nog eentje in mn rechter oor, die vanaf mn oorlel tot een centimeter in de gehoorgang loopt. Die heb ik overgehouden na een vechtpartijtje die voor mij nogal slecht uitdraaide.

En dan mn laatste, die zit op mijn linkerscheenbeen, die heeft toevallig de vorm van een halve maan. Die heb ik afgelopen seizoen in België opgelopen toen doorschoot nadat ik tegen een boksbal had aangetrapt. Helaas stonden er achter die boksbal een aantal reserve banken van de bus van het bedrijf met de onderkant naar boven, dus ik schopte vol tegen de ijzeren poten aan. Het is wel mn enige litteken die niet gehecht/gelijmd is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

Littekens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Littekens...   Littekens... Icon_minitimedo okt 01, 2009 10:28 pm

Ik heb een aantal littekens, maar de meeste zijn gewoon door het kinderlijke spelen en dan vallen, ergens achter blijven haken... zo'n dingen.. niet echt interessant dus ^^ Ik heb net onder m'n lip wel een litteken van in m'n lip te knippen met een schaar >.< Euhm.. jah... no comment XD
En op m'n kin heb ik ook een litteken van te vallen met m'n fiets en dan recht op m'n kin te botsen XD Dat moest genaaid worden... maar wonder boven wonder, met mijn nogal onstabiele genen, is dat het enige 'ernstige' dat is gebeurd met mij ^^ Voor de rest allemaal onbelangrijke dingen. Maar met m'n kin was ik meteen goed gevallen ^^ Er ontbrak een stuk vel lol! Dus was het nog moeilijker om te naaien ook XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Karupin
Plebejer
Karupin


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Deepest Darkness
Reputation : 1
Points : 51
Registration date : 25-08-08

Littekens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Littekens...   Littekens... Icon_minitimeza okt 03, 2009 10:54 pm

Ik denk dat ik ondertussen een 20-tal littekens op mijn rechterarm heb, dit waren allemaal kleine wondjes die ik zelf heb veroorzaakt door aan mijn arm te krabben. En... op één of andere manier heel de huis heel slecht! Bij één van de littekens vragen meerdere mensen of ik some mishandeld ben... aangezien het lijkt alsof iemand een gloeiende sigaret tegen m'n arm heeft geduwd. (Nee! Dat was gewoon een krater die ik uiteindelijk in m'n arm had zitten, verder niets)

Een ander litteken zit op m'n buik. Toen ik 9 of 10 was ofzo rende ik over een soor heuvel langs de kant van de weg in een vakantie park en knald op volle snelheid in het prikkeldraad. (En ik blijf nog steeds volhouden dat er op de heenweg geen prikkeldraad stond op die plaats!)

Dat was het wel zo'n beetje, verder heb ik niet echt littekens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Miavi_Chan
Plebejer
Miavi_Chan


Aantal berichten : 11
Leeftijd : 29
Woonplaats : Brugge
Reputation : 0
Points : 11
Registration date : 10-10-09

Littekens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Littekens...   Littekens... Icon_minitimezo okt 11, 2009 9:58 pm

ik heb er 3... 3, dat is dus eeecht niet veel!!!
ok, de eerste is op mijn schouder, door een zakmesje van mijn broer... Hij natuurlijk enorm blij, het was zijn eerste zakmesje, en hij wou het tonen aan mij. En ik kwam te dicht bij en je snapt de rest van het verhaal... hij met het mesje in mij schouder...
Dan op mijn knie, niet echt zoo spectaculair, gewoon gevallen met de fiets in het stad toe we met de chiro stadsspel hadden gedaan. En ik moest weer zonodig lomp gaan doen en vallen...
De laatste is op mij voet, door... jah... Ik eb die nu al zooo lang, ik weet echt niet meer goe ik die gekregen heb!!!
Achja, 3 littekens, niet zoooooo veel, en niet zooo spectaculair, maar ja...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Littekens... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Littekens...   Littekens... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Littekens...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Dagelijkse Praat :: Algemeen-
Ga naar: