De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet Empty
BerichtOnderwerp: Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet   Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet Icon_minitimezo okt 04, 2009 7:02 pm

Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet

Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet Media_xl_1994661


Josje Huisman (23) mag zich de nieuwe zangeres van K3 noemen. De danseres en zangeres uit Amsterdam won zaterdagavond de finale van de tv-talentenjacht K2 zoekt K3. Daarmee is de Vlaamse meidengroep weer compleet. De K3-zangeressen Kristel Verbeke en de zwangere Karen Damen kozen zelf hun nieuwe blonde collega uit, die ook de favoriet was van de vakjury en de kijkers. Voor de overige finalisten Noa Tamara Opdebeeck (24) uit Antwerpen en Madelon van der Poel uit Tilburg is het K3-avontuur voorbij.

Van der Poel eerst weg
In Studio 3 bij Brussel viel de beslissing wie zangeres Kathleen Aerts opvolgt in de populaire Vlaamse meidengroep K3. Nadat de jury en het publiek als eerste Madelon van der Poel hadden weggestuurd, ging de eindstrijd nog tussen de Nederlandse Josje en de Vlaamse Noa.

De K3-zangeressen moesten zelf de knoop doorhakken. Kristel: "De afgelopen weken hebben we natuurlijk heel veel gediscussieerd en steeds kwam de naam van Josje boven. We hebben voor haar gekozen, omdat ze professioneel is en lief. Ze heeft ons hart gestolen en we hebben ons hart gevolgd en onze intuïtie bij de uiteindelijke keuze. Josje is een meisje dat van K2 weer K3 kan maken."

Jongste kandidaat
Josje Huisman was de jongste kandidaat van de tv-talentenjacht. Ze studeerde vorig jaar af aan de Dansacademie Noord-Nederland in Groningen. Ze danste onder meer bij de Toppers in de Amsterdamse Arena. "Ik was helemaal van mijn apropos en was sprakeloos", zei de winnares na afloop van de show.

Muzikale opdrachten
De drie finalisten kregen zaterdag tijdens de live-uitzending van SBS6 en de Vlaamse zender VTM een aantal muzikale opdrachten die ze zowel afzonderlijk als met zijn drieën en samen met Karen en Kristel uitvoerden.

Madelon van der Poel viel als eerste af. De musicalactrice (Anatevka, Grease, Fame) reageerde sportief op haar verlies: "Het blijft moeilijk, maar het is een wedstrijd en er kan maar eentje winnen. Ik gun het Josje ook van harte, want zij is supergoed".

Nieuwe show
K3 gaat in de nieuwe samenstelling meteen aan de slag. Al op 10 oktober is in Antwerpen de première van de nieuwe K3-show, die van 16 oktober tot en met 20 december te zien is in Enschede, Rotterdam, Eindhoven, Amsterdam, Den Bosch, Groningen en Zwolle.

De link: KLIK
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet   Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet Icon_minitimezo okt 04, 2009 7:19 pm

Ja ik had het gister gezien, mijn oppas kindje wilde dat zien, maar toen ze naar bed was gegaan wilde ik wel weten wie ze hadden gekozen. Ik vind haar niet echt zo. Ik had eerder gehoopt dat ze Noa zoudenk kiezen. Maar op de een of andere manier had ik wel verwacht dat ze Josje zouden doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet   Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet Icon_minitimezo okt 04, 2009 9:52 pm

Persoonlijk had ik het beter gevonden als K3 gewoon helemaal Belgisch was gebleven... En ik vond Noa sowieso ook wel leuker. Maar goed, het is Josje geworden en als ik eerlijk moet zijn, vind ik dat toch nog beter dan die andere Nederlandse Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Gesponsorde inhoud





Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet   Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blond Josje uit Amsterdam maakt K3 weer compleet
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Muziek-
Ga naar: