De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Piercings en Tatoeages

Ga naar beneden 
+5
Darlene
Ziu
Anadria
Morgause
Gregory
9 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Piercings en Tatoeages Empty
BerichtOnderwerp: Piercings en Tatoeages   Piercings en Tatoeages Icon_minitimewo okt 07, 2009 3:06 pm

Bespreek hier alles over piercings, tatoo's, gaatjes, etc,... Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Piercings en Tatoeages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings en Tatoeages   Piercings en Tatoeages Icon_minitimedo okt 08, 2009 12:36 pm

Ik draag oorbellen. Al een jaar ofzo. Ik zou eigenlijk ook wel een navelpiercing willen, maar dan wel een heel originele, een gitaartje of schedel ofzo. :]
Een tattoo lijkt me ook wel cool, maar wel een kleine en niet op een al te veel bezichtigde plek. Misschien over mijn vinger een mooie zin ofzo :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

Piercings en Tatoeages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings en Tatoeages   Piercings en Tatoeages Icon_minitimedo okt 08, 2009 8:23 pm

Ik heb gaatjes in mijn oren, al sinds ik een jaar of 6 was ofzo.
Een piercing hoef ik niet te hebben. Ik vind piercings verschrikkelijk lelijk.
Een tatoe zou ik nog wel overwegen, maar dan een niet te grote. En ook pas als ik zeker ben wat ik wil, als ik ook maar een beetje twijfel laat ik hem niet zetten, want dan krijg ik er toch spijt van XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Piercings en Tatoeages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings en Tatoeages   Piercings en Tatoeages Icon_minitimevr okt 09, 2009 12:01 am

Ik heb enkele piercings in mijn oren, naast mijn gewone gaatjes. Namelijk een industrial en een tragus. Ik hoop dat ik voor de zomer mijn navelpiercing kan laten zetten, maar dan moet ik wel eerst nog wat zijn afgevallen =). Verdere piercings heb ik nog niet serieus overwogen, hoewel ik wel een tijdje aan een neuspiercing heb gedacht. Maar ik ben toch niet zo'n fan van piercings die direct zichtbaar zijn.

En een tattoo blijft nog steeds een droom. Het liefste zou ik een werk van Dore op mijn onderarm laten zetten, alleen het probleem is dat het van een afstandje dan een grote, grijze brei wordt. Ja, ik weet dat een tattoo voornamelijk voor jezelf is, maar het zou wel fijn zijn als het niet lijkt alsof ik een grote, grijze massa op mijn arm heb staan. En ik zou dan ook gelijk een grote nemen, ik ben niet zo van de kleine 'subtiele' inktvlekken. Behalve enkele runen, die ik misschien op de bovenkant van mijn polsen wil laten zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Piercings en Tatoeages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings en Tatoeages   Piercings en Tatoeages Icon_minitimevr okt 09, 2009 12:42 pm

Ik heb alleen gaatjes in mijn oren. Ik hou niet zo van piercings en tatoeages. Bij anderen vind ik het mooi, maar bij mezelf niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
SeverusSnape
Plebejer
SeverusSnape


Aantal berichten : 58
Woonplaats : Bij Alan rickman op Zolder
Reputation : 0
Points : 31
Registration date : 14-05-08

Piercings en Tatoeages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings en Tatoeages   Piercings en Tatoeages Icon_minitimeza okt 10, 2009 1:43 pm

Ik heb twee gaatjes in elk oor maar heb er geen oorbellen in. Kan er niet tegen.
Verder geenpiercings en tatoeages.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://alanrickmanfreaks.yourbb.nl/index.php
Karupin
Plebejer
Karupin


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Deepest Darkness
Reputation : 1
Points : 51
Registration date : 25-08-08

Piercings en Tatoeages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings en Tatoeages   Piercings en Tatoeages Icon_minitimeza okt 10, 2009 7:35 pm

Ik heb wel al sinds m'n 6e of 7e of jonger gaatjes in m'n oren. Echter bleek ik als kind al allergisch voor nep-spul. Dus had ik altijd echt goud of echt zilver nodig. Daarna zette de allergie zich voort in goud is een probleem... en tegenwoordig is zelfs echt zilver...

Ik kan wel oorbellen in, maar na een dag zijn mijn oren erg geirriteerd. Daarom draag ik alleen nog oorbellen op speciale gelegenheden.

Ik heb ooit wel eens erover nagedacht om een piercing of een tattoo zou nemen, maar zolang ik niet 100% zeker ben wat ik wil laat ik me voorlopig maar zoals ik ben.
Terug naar boven Ga naar beneden
DarcyTheLunatic
Plebejer
DarcyTheLunatic


Aantal berichten : 40
Leeftijd : 31
Woonplaats : The Asylum
Reputation : 0
Points : 41
Registration date : 08-09-09

Piercings en Tatoeages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings en Tatoeages   Piercings en Tatoeages Icon_minitimeza okt 24, 2009 4:03 pm

Ik heb gaatjes in mn oren. 3 langs elke kant.
Verder wil ik best wel veel piercings, maar ik mag het niet x]
Ik wil navelpiercing, snakebite, labret, industrial, neuspiercing, ehh, en nog wat denk ik =p
<3.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://nl.netlog.com/DarcyTheLunatic
cutecarola
Plebejer
cutecarola


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de tourbus van RvV
Reputation : 0
Points : 53
Registration date : 04-10-09

Piercings en Tatoeages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings en Tatoeages   Piercings en Tatoeages Icon_minitimeza okt 24, 2009 7:20 pm

Ik heb sinds mijn 1e verjaardag al gaatjes in me oren en sinds me 12e volgens mij nog een keer gaatjes laten shieten.

Ik wil wel een tattoo, maar ik hou niet echt van naalden dus dat is niet echt handig xD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Piercings en Tatoeages Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piercings en Tatoeages   Piercings en Tatoeages Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Piercings en Tatoeages
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Dagelijkse Praat :: Algemeen-
Ga naar: