De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Sollicitatietopic moderator!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! Icon_minitimeza okt 10, 2009 4:36 pm

Welkom bij de moderator sollicitatietopic! Dus jij denkt dat je in staat bent om een eigen gedeelte van het forum in de gaten te houden, fouten te melden en mensen te alerten op hun fouten? Dan zit je hier goed!

Je kunt namelijk hier een moderator worden door dit sollicitatieformulier in te vullen. Hierbij is het belangrijk dat je je antwoord duidelijk en goed motiveert, dat we weten dat je een serieuze kandidaat bent. Daarnaast is het vooral als mod belangrijk dat je de regels hebt doorgelezen want dit is verplicht.


Code:
[u]Wat is je naam?[/u]
[u]Hoe oud ben je?[/u]
[u]Heb je ervaring?[/u]

[u]Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen?[/u]
[u]Ben je vaak online of zul je dat zijn?/ belangrijke vraag![/u]
[u]Hoevaak ben je online (gemiddeld per dag)?[/u]
[u]Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse? [/u]
[u]Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)?[/u]
[u]Hoe los jij een conflict op?[/u]
[u]Waarom wil je moderator worden?[/u]


Laatst aangepast door Gregory op za okt 10, 2009 6:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! Icon_minitimedi okt 13, 2009 3:11 pm

Wat is je naam? Mai Faerie. Lilit, actually.
Hoe oud ben je? 14
Heb je ervaring? Jeah.

Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen? Zeker!
Ben je vaak online of zul je dat zijn?/ belangrijke vraag! Ik ben iedere dag online.
Hoevaak ben je online (gemiddeld per dag)? Minstens 5x, en ik blijf lang genoeg online om te antwoorden waar het nodig is
Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse? Het Rollenspel of Dagelijkse Praat
Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)? Ja
Hoe los jij een conflict op? Met mijn ubergeweldige mediatormagicpowers 8D nee, grapje. Uh, door allebei de kanten toe te spreken en een uitspraak te doen dat beide partijen tevreden zal stellen.
Waarom wil je moderator worden? Er meldt zich op dit moment niemand aan, terwijl er wel mods nodig zijn, en ik ben op andere fora ook mod/beheerder en vind het fijn om te doen.

Proficiat, je bent aangenomen als moderator! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! Icon_minitimevr okt 23, 2009 9:05 pm

Beste leden,

Wie zich geroepen voelt om de functie van moderator op zich te nemen kan dit nog altijd! We hebben namelijk nog moderators nodig voor het board Dagelijkse Praat en Hobbies.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
JROEN
Plebejer
JROEN


Aantal berichten : 34
Reputation : 0
Points : 38
Registration date : 23-10-09

Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! Icon_minitimevr okt 23, 2009 9:19 pm

Wat is je naam? Jeroen, kortweg (? :p) JROEN.
Hoe oud ben je? 13 ;D.
Heb je ervaring? Nups.

Kun/zul je de regels handhaven en toepassen op anderen? Absoluut!
Ben je vaak online of zul je dat zijn?/ belangrijke vraag! Ik kan zowat elke dag online komen. (vaak laat in de avond, maar njah ^^)
Hoevaak ben je online (gemiddeld per dag)? per dag minstens een halfuur. Vaak langer, eigenlijk. (Als ik laat thuiskom, zit ik meestal nog een halfuur voor de pc.)
Waar wil je moderator worden (dus waar ligt je interesse? Hobbies, definitely ^^
Als je spam of andere posts die tegen de regels ingaan tegenkomt, zul je dit dan melden (ook als je in het desbetreffende board geen moderator bent)? Dat zou ik eigenlijk nogal logisch vinden, dat ik dat doe.
Hoe los jij een conflict op? Meestal ga ik beide partijen aanspreken, ieder hun versie vragen, misschien nog een buitenstaander aanspreken, en dan een oordeel vellen. Of dat nu iemand niet blij maakt, dat maakt mij niet zoveel uit, want in mijn opinie heeft die persoon dan waarschijnlijk de grootste fout gemaakt. (Nu, misschien vraag ik wel es raad aan een mede-mod.) Maar meestal zal ik wel een tussenweg proberen te zoeken.
Waarom wil je moderator worden? Omdat ik vaak nutteloos zit te surfen, en ik dan es wat om handen heb. (buiten mijn online radio dan ;p) Ook omdat weinigen zich aanmelden en ik 't wel zie zitten om die verantwoordelijkheid op me te nemen Very Happy.

Proficiat, je bent aangenomen als moderator!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sollicitatietopic moderator! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sollicitatietopic moderator!   Sollicitatietopic moderator! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sollicitatietopic moderator!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Algemeen :: Het Forum-
Ga naar: