De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Sport / gym op school

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Sport / gym op school Empty
BerichtOnderwerp: Sport / gym op school   Sport / gym op school Icon_minitimeza okt 10, 2009 8:51 pm

Dit topic is denk ik voornamelijk voor de middelabre scholieren onder ons, maar ook ex-middelbare scholieren kunnen hier hun ei kwijt over het vak gym. Wat vind/ vond je ervan? Heerlijk, of juist vreselijk? En wat vind je wel/niet leuk om te doen?

Ik vond gym vroeger wel redelijk. Mijn favoriete spel was kastibal, maar ook hockey vond ik leuk om te doen. Als we binnen gingen gymen, vond ik de bok leuk en tamponbal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Sport / gym op school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sport / gym op school   Sport / gym op school Icon_minitimeza okt 10, 2009 8:58 pm

Gosh, ik vind gym zoooo verschrikkelijk. We doen al het 3e jaar hetzelfde, er is ons beloofd dat we in de 2e een punt zouden krijgen voor een bepaald onderdeel en we zitten al in de 3e zonder punt, het duurt véél te lang. De twee lesuren waarin we gymmen konden ze ook gebruiken voor een interessanter gymnasiumvak, zoals tekenen. (Waarom kregen de gymnasiasten van 50 jaar geleden ook alweer 4+ uur kunst per week? O ja. Die moesten slimmer zijn.)
Nee, maar ik vind gym gewoon stom, omdat hun excuus voor gym is dat ze leerlingen stimuleren om te bewegen. Maar de meeste leerlingen bewegen toch al, en onze fietsenstalling is nog groter dan de niet-al-te-kleine school zelf, dus vind ik dat echt een flapexcuus.

Down with gym! Het is gewoon propaganda, joh! :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Sport / gym op school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sport / gym op school   Sport / gym op school Icon_minitimezo okt 11, 2009 6:07 pm

Ik vind schoolgym wel goed eigenlijk. Overgewicht bij kinderen word steeds erger en de meeste doen naast school niet eens meer aan sport. Dankzij schoolgym blijven ze toch nog een beetje in beweging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sport / gym op school Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sport / gym op school   Sport / gym op school Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sport / gym op school
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Welke school zit jij?
» Wat is jullie favoriete sport?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Actualiteit :: Sport-
Ga naar: