De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Concerten!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Concerten! Empty
BerichtOnderwerp: Concerten!   Concerten! Icon_minitimeza okt 10, 2009 9:10 pm

U2 kreeg zijn eigen topic, en er was er ook een voor festivals, maar de concerten dan? Juist, dus bij deze een topic over de concerten waar je de afgelopen tijd bent geweest, of waar je heen gaat.

Een week of 3 geleden ben ik naar Anathema geweest in het Patronaat. Heel mooi en kundig optreden, met een setlist van bijna twee (!) uur, waardoor ik bijna mijn laatste trein had gemist.

En aanstaande woensdag (14-10) ga ik naar mijn grote held, Nick Cave. Het is niet voor de volle 100% een concert. Hij zal enkele passages voorlezen uit zijn nieuwe boek en deze ondersteunen met liedjes uit zijn gehele ouvre met The Bad Seeds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Concerten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concerten!   Concerten! Icon_minitimeza okt 10, 2009 10:16 pm

Ik ben laatst naar een concert in de Keulense Philharmonie geweest, naar Yo Yo Ma met zijn ensemble. Het was echt heel mooi! Ik ga eigenlijk best vaak naar klassieke concerten, maar mijn favorieten tot nu toe waren de Piazzola dag, waar meerdere artiesten een hele dag Piazzola en andere tango speelden, en de eerder genoemde concert van Yo Yo Ma. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Concerten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concerten!   Concerten! Icon_minitimezo okt 11, 2009 1:24 pm

Ik ben begin dit jaar (februari volgens mij) naar het concert van de Arctic Monkeys in de HmH geweest Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

Concerten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concerten!   Concerten! Icon_minitimezo okt 11, 2009 4:05 pm

Ik heb al een heel aantal concerten achter de rug. Hoewel het dit jaar nogal meevalt...
Ik ben 4 dagen op Rock Werchter geweest en verder nog naar een aantal kleine plaatselijke optredens, maar dat is het... Ik ga wel op 2 november nog naar Muse! En daar kijk ik zooo naar uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Gesponsorde inhoud





Concerten! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Concerten!   Concerten! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Concerten!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Muziek-
Ga naar: