De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Vandaag was ik verbaasd over...

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Vandaag was ik verbaasd over... Empty
BerichtOnderwerp: Vandaag was ik verbaasd over...   Vandaag was ik verbaasd over... Icon_minitimezo okt 11, 2009 6:41 pm

Hier kun je kwijt waarover je vandaag verbaasd bent... Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Vandaag was ik verbaasd over... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vandaag was ik verbaasd over...   Vandaag was ik verbaasd over... Icon_minitimema okt 12, 2009 8:15 pm

Ik was vandaag verbaasd over hoe asociaal sommige mensen toch kunnen zijn. Ik stond in de supermarkt, en er stond een vrouw naast me die producten uit de schappen haalde, en ze kriskras en verkeerd weer terug zette. Goed, kleine issue, maar zoveel moeite is het toch niet om iets weer netjes terug te zetten? Daarna stond ik in de rij bij de kassa achter een vrouw die eerst haar mandje gewoon in het voetpad kwakte (en die ik met een diepe zucht bovenop de andere mandjes zette) en daarna gooide ze opeens een stuk franse kaas tussen mijn boodschappen. Ik vroeg nog netjes; 'Pardon mevrouw, is dit stuk kaas soms van u?' Maar ik kreeg alleen een snauw terug dat het niet van haar was. 'Nou mevrouw, ik zie alsnog geen reden om het dan maar tussen mijn boodschappen te leggen', antwoorde ik terug. Ik heb het stuk kaas aan de cassiere gegeven, die mij aankeek met een blik dat ze ook niet wist wat ze met die vrouw aanmoest.

Boodschappen doen is altijd zo'n feest ><.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Vandaag was ik verbaasd over... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vandaag was ik verbaasd over...   Vandaag was ik verbaasd over... Icon_minitimewo okt 14, 2009 6:59 pm

Ik was verbaasd over het feit dat een 16 jarig Brits meisje haar hand in een emmer gips stopt en dan net zolang wacht totdat het hard word. Ongelooflijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Vandaag was ik verbaasd over... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vandaag was ik verbaasd over...   Vandaag was ik verbaasd over... Icon_minitimedo okt 15, 2009 9:40 am

Ik ben verbaasd over hoe schijnheilig sommige mensen kunnen zijn! Van een parallelklas schijnt de helft me een k*twijf te vinden terwijl ik sommigen van hen nog nooit in mijn leven heb gesproken, en als ik het in hun gezicht zou vragen zouden ze het gewoon heel lief ontkennen. Bovendien doen ze als ik met hun spreek meestal juist heeeeeul aardig. T__T
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Vandaag was ik verbaasd over... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vandaag was ik verbaasd over...   Vandaag was ik verbaasd over... Icon_minitimezo okt 18, 2009 4:04 pm

Ik was verbaasd over hoe een zogenoemde vriendin zich gedraagt. Ze negeert me volkomen, doet alsof het allemaal mijn schuld is en verzint stomme smoesjes. Ik word er zo ontzettend moe van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Vandaag was ik verbaasd over... Empty
BerichtOnderwerp: Re: Vandaag was ik verbaasd over...   Vandaag was ik verbaasd over... Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Vandaag was ik verbaasd over...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat is er op tv vandaag?
» Wat kocht u vandaag?
» En het goede nieuws van vandaag...
» En het slechte nieuws van vandaag...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Dagelijkse Praat :: Algemeen-
Ga naar: