De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street

Ga naar beneden 
+4
Darlene
Anadria
Ziu
Gregory
8 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Icon_minitimezo okt 18, 2009 8:41 pm

Hallo iedereen,

Sweeney Todd is een film met de samenwerking tussen Johnny Depp en Tim Burton.

Benjamin Barker (Johnny Depp) wordt ten onrechte door rechter Turpin (Alan Rickman) veroordeeld tot 15 jaar gevangenisstraf, maar weet te ontsnappen en zint op wraak. Hij neemt de identiteit van Sweeney Todd aan en keert terug naar zijn oude kapperszaak in Londen boven de broodjeszaak van Mrs. Lovett (Helena Bonham Carter). Wanneer een andere kapper, de flamboyante Italiaan Pirelli (Sacha Baron Cohen), dreigt Sweeney's ware identiteit te onthullen, snijdt Todd hem zijn keel door. Ze weten niet wat ze met het lijk moeten doen, maar dan bedenkt Mrs. Lovett dat dit 'probleempje' weleens haar slechtlopende zaak zou kunnen redden...

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street 38968
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Icon_minitimezo okt 18, 2009 9:01 pm

Ha, Todd! Ik denk dat dit best wel een populaire film is op dit forum. ^^
Ik ben zelf al sinds mijn 12e fan van Tim Burton (dankzij Sleepy Hollow) en heb bijna al zijn films thuis. Toch heb ik met Sweeny Todd even gewacht, ik had er veel slechte dingen over gehoord en ik was bang dat het niet Burton genoeg was. Maar uiteindelijk kan je dat toch het beste zelf besluiten, dus heb ik de film gekocht. En het kan me niet schelen wat er gezegd wordt over 'te veel liedjes', 'langdradig' en 'niet eigenzinnig genoeg', ik vind het een heerlijke film. Fijn ook om Depp eens de zondebok te zien spelen in een Burton productie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Icon_minitimezo okt 18, 2009 9:45 pm

Ik heb de film nog niet gezien, helaas. Hij staat al maanden op m'n verlanglijstje XD Maar ik heb hem dus nog steeds niet *shame* Maar ik wil hem dus echt heel graag zien omdat ik Tim Burtonfilms meestal geweldig vind, en zeker als Johnny Depp meewerkt ^^ Dat is echt dé perfecte combinatie. Nu m'n verjaardag en de feestdagen er weer aankomen, hoop ik wel om de film snel in m'n bezit te hebben, zodat ik hier uitgebreid m'n mening kan komen vertellen ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Icon_minitimezo okt 18, 2009 11:40 pm

Ik heb hem en ik vind hem geweldig. Johnny zet zijn rol erg goed neer. Ook Helena doet het erg goed. Ik vind de film echt een aanrader. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
cutecarola
Plebejer
cutecarola


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 29
Woonplaats : In de tourbus van RvV
Reputation : 0
Points : 53
Registration date : 04-10-09

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Icon_minitimema okt 19, 2009 4:25 pm

Ik vind de film echt leuk. Johnny was ook zeker erg goed ^^. In het begin was het wel even wennen met de nummers maar opzich passen ze wel goed bij de film.
Zelf heb ik de film ook al best vaak gezien. Het blijft gewoon leuk om te kijken =].
Terug naar boven Ga naar beneden
SeverusSnape
Plebejer
SeverusSnape


Aantal berichten : 58
Woonplaats : Bij Alan rickman op Zolder
Reputation : 0
Points : 31
Registration date : 14-05-08

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Icon_minitimema okt 19, 2009 5:20 pm

Ik heb hem nog steeds niet gezien. Op een of andere manier trekt mij deze film helemaal niet.
Mischien omdat er in gezongen wordt. En ik kijk maar weinig films waarin gezongen wordt.
Ik spaar alle films van Alan Rickman..maar deze..ik weet het nog niet. Wel een goede cast zo te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://alanrickmanfreaks.yourbb.nl/index.php
Djuu
Plebejer
Djuu


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stiekum onder het bed van Tom Felton.
Reputation : 0
Points : 11
Registration date : 13-05-08

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Icon_minitimedo okt 22, 2009 3:26 pm

Deze film is echt heel goed! Ik heb hem al gezien en er wordt inderdaad veel gezongen. Soms vind ik de nummers wat eentonig en dan krijg ik zoiets van.. ja, dat weet ik nou wel. Ik had niet geweten dat sommige acteurs echt kunnen zingen en ik vond Helena Bonham Carter erg goed acteren. Ze springt er echt uit met haar charmes en soms vind ik dat wel lachwekkend. Johnny Depp is gewoon goed en kan zich prima inleven in zijn rol.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djuu.hyves.nl
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Icon_minitimedo okt 22, 2009 10:22 pm

Hmm, ik wil die denk ik wel een keer zien. Maar, men zegt dat hij heel erg bloederig is. Also, dat is weer niet erg, als de lichaamsdelen maar niet te hoog vliegen. Maargoed... dan wil ik hem wel graag met een vriendin zien... Very Happy
Tja, het zijn Tim Burton, Helena Bonham Carter, Johnny Depp en Sacha Baron Cohen. Oh, en Alan Rickman zie ik nu ook. Ja, die moet ik dus echt zien. Maar ik weet niet of ik dat al aankan, met mijn stabiele maagje en instabiele mentaliteit. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Djuu
Plebejer
Djuu


Aantal berichten : 30
Leeftijd : 32
Woonplaats : Stiekum onder het bed van Tom Felton.
Reputation : 0
Points : 11
Registration date : 13-05-08

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Icon_minitimevr okt 23, 2009 2:36 pm

Bloederig vooral, haha. Ik heb paar keer naar mijn keel moeten grijpen, omdat ik het gevoel had dat het bij mij ook wel eens kon gebeuren. Af en toe keek ik wel even weg hoor, toen had ik echt zoiets van. Nou, je gaat nu wel te ver hoor! xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://djuu.hyves.nl
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Icon_minitimeza okt 24, 2009 12:03 am

OH! JE HEBT NIKS GEZEGD OVER DE HOOGVLIEGENDE LICHAAMSDELEN >=[
Hoe ga ik hem nou kijken? Zonder te weten hoe hoog de vingers vliegen in verhouding met de tenen... xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street   Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sweeney Todd The Demon Barber of Fleet Street
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Films-
Ga naar: