De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Welk type mens ben jij?

Ga naar beneden 
+2
Morgause
Gregory
6 plaatsers

Welk type mens ben jij?
Water
Welk type mens ben jij? Vote_lcap80%Welk type mens ben jij? Vote_rcap
 80% [ 4 ]
Wind
Welk type mens ben jij? Vote_lcap20%Welk type mens ben jij? Vote_rcap
 20% [ 1 ]
Vuur
Welk type mens ben jij? Vote_lcap0%Welk type mens ben jij? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Aarde
Welk type mens ben jij? Vote_lcap0%Welk type mens ben jij? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Hemel
Welk type mens ben jij? Vote_lcap0%Welk type mens ben jij? Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 5
 

AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Welk type mens ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Welk type mens ben jij?   Welk type mens ben jij? Icon_minitimewo okt 21, 2009 9:14 pm

Vertel hier wat voor type mens jij bent en waarom!

Water
Deze mensen zijn gevoelig en emotioneel. Ze vormen een hechte band met andere mensen en kunnen heel goed de gevoelens van anderen begrijpen. Ook zijn deze mensen heel veranderlijk en flexibel. Ze zijn gericht op gevoelswaarde, niet op logica.
Watermensen zijn ondernemend, altijd opzoek naar nieuwe dingen. Ook vertellen zij graag verhalen.

Wind
Windmensen staan overal voor open. Ze kunnen ook vaak vernieuwende dingen bedenken. Het zijn hele uitbundige, gezellige en vrije mensen. Ze hechten zich niet snel aan mensen. Ze zijn erg nieuwsgierig en geïnteresseerd in allerlei dingen. Ze praten en discussiëren ook graag met andere mensen.
Deze mensen houden juist wel van logica. Ze kunnen moeite hebben met gevoelens, die niet logisch te verklaren zijn.

Vuur
Gepassioneerde mensen met een temparement. Deze mensen zijn gedreven in alles wat ze doen en hebben geen blad voor hun mond. Vuurmensen leven sterk vanuit zichzelf en hebben een duidelijk doel voor ogen. Ze laten zich sturen door hun intuïtie en enthousiasme. Ze zijn slim en houden van intrige. Ook kunnen ze soms een beetje ‘mysterieus’ overkomen, ze gooien niet meteen hun hele ziel op tafel.

Aarde
Aardetypes zijn mensen die stevig op beide benen staan. Ze laten zich niet gauw van hun stuk brengen. Het zijn hele nuchtere mensen. Ook hebben ze een groot doorzettingsvermogen. Ze houden van orde en netheid en zullen altijd vriendelijk zijn tegen iedereen. Deze mensen zijn ook heel betrouwbaar. Als je ze een geheim verteld zullen ze het nooit verder vertellen.
Verder houden deze mensen van de natuur.

Hemel
Deze mensen zijn een beetje ‘dromers’, af en toe leven ze in hun eigen wereld. Ze houden van mooie dingen, en zijn dan ook vaak creatief. Ook staan ze open voor spiritualiteit. Ze zijn heel spontaan en maken dan ook snel contact. Erg gezellige mensen, met een aparte denkwijze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Welk type mens ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk type mens ben jij?   Welk type mens ben jij? Icon_minitimewo okt 21, 2009 11:32 pm

Ik denk dat ik toch een beetje van alles ben, vooral Hemel, Water en Vuur. Ik heb Water gestemd omdat water gewoon ubervet is, weetjewel jang E:
Mijn schokkende ontdekking van vandaag: Water onthult je ware gezicht jang! Gooi een emmer water over iemand heen en je weet meteen precies wie er voor je staat, innerlijk en uiterlijk. Vandaar mijn stem op Water :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Welk type mens ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk type mens ben jij?   Welk type mens ben jij? Icon_minitimedo okt 22, 2009 2:40 pm

Ik ben water. Echt heel erg veel water. Mijn sterrenbeeld is Vissen en dit klopt er ook echt bij. Bij vissen hoort ook het element water. Ik ben best wel emotioneel en ik laat me meestal door mijn gevoel leiden. Alles wat daar staat klopt, ik vertel graag verhalen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

Welk type mens ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk type mens ben jij?   Welk type mens ben jij? Icon_minitimedo okt 22, 2009 8:13 pm

Om te weten dat ik een waterpersoon ben, moet ik niet eens naar m'n sterrenbeeld kijken ofzo.. dat weet ik gewoon zo, gewoon door wat ik met water heb. Ik heb echt gewoon iets met water, maar als ik alles daarover moet uitleggen, wordt deze post wel héél erg lang.. dus.. Ik heb sterrenbeeld Schorpioen, wat ook een waterelement is. En als ik dan de beschrijving lees die hier staat... ja, dan is dat nog maar eens een bevestiging, want dat klopt ook helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Welk type mens ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk type mens ben jij?   Welk type mens ben jij? Icon_minitimedo okt 22, 2009 10:30 pm

Ik ben een aarde figuur, alhoewel ik per ongelijk water heb aangeklikt dus er zit momenteel een kleine miscalculatie in de pol:S (I apologize)
Ik ben wie ik ben, kan je daar niet mee leven? Get over it!
Nuchter, feit is feit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Karupin
Plebejer
Karupin


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Deepest Darkness
Reputation : 1
Points : 51
Registration date : 25-08-08

Welk type mens ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk type mens ben jij?   Welk type mens ben jij? Icon_minitimevr okt 23, 2009 1:37 am

Als het op sterrebeeld aankomt, dan zou ik een water persoon zijn. Het probleem van de gegeven beschrijvingen is echter dat van alles de ene helft klopt en de andere helft helemaal niet.

Geen stem van mij op één van deze dingen, er is namelijk niets wat aan de hand van deze beschrijvingen bij past.

Als het gewoon op basis van element een keuze was, dan werd het waarschijnlijk vuur of lucht (hemel)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welk type mens ben jij? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welk type mens ben jij?   Welk type mens ben jij? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welk type mens ben jij?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oudste Mens ter Wereld Overleden
» Welk boek lees je op dit moment?
» Type mobiel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Dagelijkse Praat :: Algemeen-
Ga naar: