De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Fans Michael Jackson: "This is not it"

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Fans Michael Jackson: "This is not it" Empty
BerichtOnderwerp: Fans Michael Jackson: "This is not it"   Fans Michael Jackson: "This is not it" Icon_minitimezo okt 25, 2009 3:20 pm

.Fans Michael Jackson: "This is not it" Media_xl_2328812

Een groep fans van Michael Jackson is op het internet een protestactie begonnen tegen "This is it", de postuum uitgebrachte concertfilm van de zelfverklaarde 'King of Pop'. Op de site met de gepaste naam 'This-is-not-it' stellen de Wacko Jacko-fans dat de prent de waarheid over de Tragische Laatste Dagen van de zanger geweld aandoet.

"This is it" is gebaseerd op meer dan 100 uur onuitgegeven beeldmateriaal van Jacksons repetities voor zijn geplande grote terugkeer op de scène. De film gaat dinsdag in 18 landen in première.

Toestand verdoezeld
De misnoegde fans gaan uit van de (samenzwerings)theorie dat de makers van de film de ware gezondheidstoestand van de zanger hebben willen verdoezelen. De entourage van Jackson wist dat de man rondliep als een levend lijk, maar dat hebben de makers van "This is it" niet willen tonen uit winstbejag, luidt de klacht.

Jackson overleed op 25 juni in los Angeles aan een overdosis medicijnen. De politie bestempelde zijn overlijden als moord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Fans Michael Jackson: "This is not it" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fans Michael Jackson: "This is not it"   Fans Michael Jackson: "This is not it" Icon_minitimezo nov 01, 2009 6:20 pm

Mmm.... ik heb beelden gezien van de repetities en moet zeggen dat Jackson er absoluut niet als een wandelend lijk uitzag. En als we ons even herinneren hoe verschrikkelijk hij er uitzag tijdens de onterende en oneerlijk processen wegens kindermisbruik, denk ik dat zijn gezondheid er sinds die tijd met stukken op vooruit is gegaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Fans Michael Jackson: "This is not it" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fans Michael Jackson: "This is not it"   Fans Michael Jackson: "This is not it" Icon_minitimezo nov 01, 2009 6:58 pm

Ik heb het niet gezien en ik ga het denk ik ook niet kijken. Het lijkt me namelijk niks. Sorry voor de MJ fans hier.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Fans Michael Jackson: "This is not it" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fans Michael Jackson: "This is not it"   Fans Michael Jackson: "This is not it" Icon_minitimezo nov 01, 2009 10:16 pm

Ik heb de film gezien, hij was echt geweldig! Met 51 danste hij even goed als toen hij 20 was O:
Ik zou ook echt zoooo naar die concert hebben gewild als MJ niet was gestorven, het zou namelijk echt een grandioze gebeurtenis zijn geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fans Michael Jackson: "This is not it" Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fans Michael Jackson: "This is not it"   Fans Michael Jackson: "This is not it" Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fans Michael Jackson: "This is not it"
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Actualiteit :: Nieuws-
Ga naar: