De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Artwork

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Artwork Empty
BerichtOnderwerp: Artwork   Artwork Icon_minitimedi nov 03, 2009 11:55 pm

Ik ben altijd een groot liefhebber van het artwork van een cd. Op eigenlijk, het liefst een LP. Vaak draagt het veel bij aan de muziek/overtuigingen die de act wil overbrengen en het is heerlijk om met de bijhorende muziek de hele plaat af te luisteren met niks meer dan de hoes in je handen. Kortom; het artwork draagt voor mij ook een steentje bij. Veel bands willen dit ook.

Dus wat is jouw favoriete artwork? Welke voorkanten vind jij mooi en waarom?

Hoes: Artwork Eede8be80c5c60f4b7698e4aebe7f9b1
Artiest: AmenRa
Album: Mass IIII
Waarom mooi: Dit blijft een van mijn favoriete hoezen aller tijden. Ik heb sowieso een groot zwak voor zwarte hoezen. Ik vind dat deze voorkant mooi symbool staat voor het grote zwarte gat waar Ra je in trekt en waar ze zich zelf ook in bevinden. Het geeft ook meteen de loodzware sfeer aan. Prachtig gewoon.

Hoes: Artwork 95_for_all_tid
Artiest: Dimmu Borgir
Album: For All Tid
Waarom mooi: Ook dit is een van mijn favoriete hoezen. Gustave Dore is nu eenmaal mijn favoriete kunstenaar, en mede dankzij deze hoes heb ik hem ontdekt. Hij doet t vaak goed als BM hoes.

Hoes: Artwork 124jd3
Artiest: Candlemaas
Album: Nightfall
Waarom mooi: Kijk maar eens goed naar deze hoes en probeer maar eens te zegen dat het geen mooie hoes is. Het kleurgebruik is prachtig, en het rood staat mooi in contrast met het centrale licht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Artwork Empty
BerichtOnderwerp: Re: Artwork   Artwork Icon_minitimewo nov 04, 2009 12:29 am

Hoes: Artwork 2ezlgrs
Artiest: System of a Down
Album: Hypnotize
Waarom mooi: De hoezen van Mezmerize en Hypnotize zijn anders dan de andere hoezen van SOAD, lekker arty, en ik vind vooral Hypnotize een heel mooi kunstwerk. Ik ben niet zo van de moderne kunst, maar dit vind ik echt mooi, omdat het nog iets surrealistisch heeft, en natuurlijk een klokje, waarvoor ik inmiddels een soort fondness voor heb ontwikkeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Artwork
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Muziek-
Ga naar: