De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Feestdagen!

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Feestdagen! Empty
BerichtOnderwerp: Feestdagen!   Feestdagen! Icon_minitimewo nov 04, 2009 10:09 pm

Toen ik vandaag door de stromende regen van de bushalte naar huis liep, en mijn mascara was uitgelopen tot op mijn kin, bedacht ik het me opeens; de grote feestdagen komen eraan! Nu had ik als HEMA meiske dit natuurlijk al een tijdje door, maar regenval doet mij toch altijd denken aan die man met die rode jurk op een paard.

Dus nu komt de conclusie van dit verhaal; zijn jullie al bezig met de feestdagen? Al verlanglijstjes aan het maken, pepernoten aan het eten of zelfs al inkopen wezen doen voor kerst? Of ben je eerder een persoon die daar zo lang mogelijk niet aan wil denken, of die het zelfs niet viert? Vertel het hier!

Hier thuis vieren we al een paar jaar geen Sinterklaas meer. Alleen met mijn oma, die Sinterklaas nog steeds onuitgesproken interessant, delen we nog een enkele chocoladeletter. Kerst vieren we wat uitgebreider, met een versierde boom en andere bijhorende deocratie. Ik ben persoonlijk een beetje tegen het stalletje ed, omdat ik kerst liever vier uit het oogpunt van de Germanen. Verder is het altijd een leuk feest om bij elkaar te komen met vrienden en familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Feestdagen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestdagen!   Feestdagen! Icon_minitimewo nov 04, 2009 11:39 pm

Yush, ik vier dus Sinterklaas met mijn broertje. We doen niet echt aan pakjesavond, maar krijgen wel cadeautjes. Ik ga dus lekker een paar zwarte Chucks vragen van die fijne man... hmm. Oh, en we gaan Sinterklaas eindelijk ook met de klas vieren, omdat we eens een leuke mentor hebben die dat ook een fijne ervaring maakt. xD
Kerst... nee, dat vieren we dus niet. Maar wie weet vier ik Yule wel, valt trouwens op dezelfde dag door die Christenen die alle datums pikten van de druiden.
Nieuwjaar vieren we dus wel weer, en heel uitbundig. Er komen allemaal mensen naar ons toe, en we gaan lekker eten, en zetten dáárvoor de boom op, en liedjes zingen en vuurwerk kijken enzo. :]
Verder... hmm... weet ik het even niet xD

Ohgosh, Pinksteren vieren op Pinkpop zal niet lukken volgend jaar! Ben dan op uitwisseling, kom ik net achter Dx
Terug naar boven Ga naar beneden
SeverusSnape
Plebejer
SeverusSnape


Aantal berichten : 58
Woonplaats : Bij Alan rickman op Zolder
Reputation : 0
Points : 31
Registration date : 14-05-08

Feestdagen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestdagen!   Feestdagen! Icon_minitimevr nov 06, 2009 11:09 pm

Wij vieren sinterklaas. Natuurlijk voor mijn zoontje die steeds meer gaat begrijpen van Sinterklaas en het ook steeds leuker gaat vinden. We doen dan pakjesavond met drinken en eten erbij. Het is gewoon super om hem die cadeautjes te zien uitpakken. Laughing

Met kerst dan gaan we meestal de eerste kerstdag bij mijn ouders of zus eten. Om de zoveel jaar komen ze dan ook bij ons eten. Wordt dus elk jaar wel afgewisseld. Tweede kerstdag en kerstavond blijven we meestal thuis.
Op Oud en nieuw blijven we meestal ook thuis zodat me zoontje tot 12 uur kan slapen.
Op nieuwjaar gaan we s'middags altijd naar mijn zus toe die dan jarig is. Dubbel feest dan altijd. Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
http://alanrickmanfreaks.yourbb.nl/index.php
Gesponsorde inhoud





Feestdagen! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Feestdagen!   Feestdagen! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Feestdagen!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Dagelijkse Praat :: Algemeen-
Ga naar: