De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Favoriete schrijver?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Favoriete schrijver? Empty
BerichtOnderwerp: Favoriete schrijver?   Favoriete schrijver? Icon_minitimedo nov 05, 2009 1:25 am

Zo eentje heeft iedereen denk ik wel: een schrijver die je bewondert om zijn stijl, fantasie, scherpzinnigheid etc., of wiens boeken je gewoon leuk vindt.
Wie is de jouwe?


Ik ben echt dol op Garth Nix en Dmitri Emets. Garth Nix heeft inmiddels... even rekenen... 4 of meer werelden bedacht, helemaal uitgeschreven, en nog in niet te veel boeken ook. Ik heb zijn boeken al heel vaak gelezen en bewonder zijn talent om het redelijk onvoorspelbaar te houden en heel veel, maar erg verschillende personages te bedenken. Wel heeft hij mij laatst heel diep beledigd, toen ik zijn verhalenbundel Across the Wall las, met zijn 2 verhalen over koning Arthur, die dus totaaaaal niet klopten. Vraag ik me ook weer af waar hij dat nu weer vandaan haalt, en wat voor boeken hij uberhaupt gelezen heeft.
Van Dmitri Emets hou ik omdat hij ook weer een geweldige fantasie heeft en een tof gevoel voor humor. Minder leuk aan hem is dat hij zich de laatste tijd wel herhaalt, het lijkt of zijn personages in de laatste boeken steeds dezelfde keuzes opnieuw moeten maken... maar dat wikkelt hij wel in een mooi hoesje en houdt het toch nog minder voorspelbaar dan het zou kunnen, hoera voor Dmitri!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Favoriete schrijver?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Favoriete radiozender?
» Wat is jullie favoriete sport?
» Wat is je favoriete nummer op dit moment?
» Wat is je lievelings/favoriete film?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Boeken-
Ga naar: