De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Tijdschriften

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Tijdschriften Empty
BerichtOnderwerp: Tijdschriften   Tijdschriften Icon_minitimedo nov 05, 2009 6:32 pm

Nu, we kennen ze allemaal: tijdschriften, ook wel magazines genoemd. Er zijn heel veel verschillende soorten over alle onderwerpen. Soms zijn ze goedkoop, andere keren duur. Tijdschriften brengen niet echt het nieuws, maar brengen mensen toch op de hoogte van bepaalde problemen. Ze dienen natuurlijk ook ter ontspanning, of zijn informatief. Je hebt er van hoge kwaliteit en er zijn er die je dan weer met een korreltje zout moet nemen.

Welke tijdschriften lezen jullie regelmatig en waarom zou je het anderen aanraden? Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Karupin
Plebejer
Karupin


Aantal berichten : 53
Leeftijd : 34
Woonplaats : The Deepest Darkness
Reputation : 1
Points : 51
Registration date : 25-08-08

Tijdschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijdschriften   Tijdschriften Icon_minitimedi nov 10, 2009 2:03 am

Donald Duck... dat telt toch ook wel als een tijdschift?
Duckie is gewoon cool, de verhalen blijven leuk en ieder die durft te beweren dat Duckie slecht is...!
Nee serieus, als je er goed over na zou denken, dan komen heel veel verhalen op hetzelfde neer, maar toch blijft het iedere week weer leuk om te lezen. (voor jong en oud!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Tijdschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijdschriften   Tijdschriften Icon_minitimezo nov 15, 2009 1:22 am

Ik koop elke maand de Aardschok! en de Rocktribune. Beide zijn het Nederlandstalige rock/metalbladen. Ik lees het om nieuwe bands te ontdekken en om toch een beetje op de 'hoogte' te blijven van wat er allemaal gaande is. Ik zou ze aanraden aan mensen die interesse hebben in dit muziekgenre en ervan op de hoogte willen blijven.

Verder koop ik af en toe eens een blaadje als de Quest, als een artikel die vermeld staat op de voorkant mijn aandacht trekt. Hetzelfde geldt voor bladen als de Elsevier (heel af en toe) en voeger ook nog wel eens de Kijk! maar daar ben ik vanaf gestapt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Tijdschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijdschriften   Tijdschriften Icon_minitimezo nov 15, 2009 3:46 am

De Hitkrant, Girlz! en Stars hebben mijn voorkeur, daarin zit altijd wel iets dat mijn aandacht trekt. Bij de Hitkrant zijn de posters vet! [denkt aan megaJacob<3]
Haha. Nou ja, NationalGeographicJunior is ook interessant, daar wil ik een abo op, maar heb geen zin om te vragen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Tijdschriften Empty
BerichtOnderwerp: Re: Tijdschriften   Tijdschriften Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tijdschriften
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Boeken-
Ga naar: