De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Oude games spelen

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Oude games spelen Empty
BerichtOnderwerp: Oude games spelen   Oude games spelen Icon_minitimevr nov 06, 2009 10:05 pm

Hallo iedereen,

Vertel hier of jullie nog oude games spelen op een console of op je PC? Welke oude games speel je het liefst en zou je nog graag willen spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Oude games spelen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oude games spelen   Oude games spelen Icon_minitimeza nov 07, 2009 12:58 am

Ik speel eigenlijk alleen maar oude spellen. Ik heb hier thuis een oude gameboy pocket (kan je nagaan, dit was de versie voor de gameboy color)en daar speel ik nog graag op. Bij de 'Game Over' winkel in Amsterdam haal ik er spellen voor. Ik speel eigenlijk het liefst de bekende 'Pokemon' spellen, ik heb er nu nog maar twee versies van (Blue en Golden) maar ik zou t graag uit willen breiden. Ook ben ik er nog voor op zoek naar Mariospellen. Verder heb ik een relatief oude PS2. Hier zijn over het algemeen nog wel spellen voor te krijgen (bij de Bart Smit voor een prikkie) maar ik denk niet dat het nog lang zal duren voor ook deze spellen moeilijker te krijgen zijn.

Op de PC speel ik niet bijzonder veel spellen, alleen Rollercoaster Tycoon (wie is er niet groot mee geworden) en de Kolonisten van Catan.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oude games spelen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Games-
Ga naar: