De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat wil jij gaan doen met je leven?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Wat wil jij gaan doen met je leven? Empty
BerichtOnderwerp: Wat wil jij gaan doen met je leven?   Wat wil jij gaan doen met je leven? Icon_minitimezo nov 08, 2009 9:47 pm

Nou, heel simpel, zoals de titel al zegt: Wat wil jij gaan doen met je leven?

Wil je zo snel mogelijk stoppen met school? Of wil je het liefst tot je 27e doorstuderen?
Wil je het liefst je hele leven in hetzelfde dorp blijven of kan je niet wachten om een andere nationaliteit aan te vragen? Wil je geen kinderen? Of wil je er zoveel mogelijk?

Allemaal keuzes die we allemaal ooit eens moeten maken.

Dus hoe zien jou toekomst plannen er op dit moment uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Wat wil jij gaan doen met je leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij gaan doen met je leven?   Wat wil jij gaan doen met je leven? Icon_minitimema nov 09, 2009 11:02 am

Ten eerste wil ik heeeeeel veel kinderen. Wel alleen zoveel dat ik fatsoenlijk kan verzorgen, ze moeten niet uitgehongerd en naakt rondlopen en thuis in elkaar gedrukt zijn. Als het lukt, wil ik 4, en als het al helemaal lukt, wil ik wel 9 =D
Ten tweede wil ik Filologie studeren, en ik wil naar het conservatorium, en ik wil/moet dienen in het Israëlische leger. :]
Wel wil ik dan rond mijn 25ste beginnen met kinderen, alors, dus ik moet ook tijd hebben om ondertussen eventjes gelukkig te trouwen. Moeilijk, maar mogelijk. xD
Duh, en ik WIL al mijn talen blijven volgen! En de *heelerggescheldmetheelveelK*Terin* school geeft me dus in de 1e/2e/3e klas 5 talen, waarvan 2 klassiek. 5! En in de 4e moet ik er dus minstens 2 laten vallen, en dan kan ik nóg niks anders volgen. En dat nog als ik voor het profiel Cultuur en Maatschappij kies, bij Economie en Maatschappij krijg ik ze niet eens aangeboden. T__T

Alors, ik weet niet echt wat ik wil gaan doen met mijn leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Magnitude.
Plebejer



Aantal berichten : 11
Reputation : 0
Points : 11
Registration date : 02-11-09

Wat wil jij gaan doen met je leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij gaan doen met je leven?   Wat wil jij gaan doen met je leven? Icon_minitimema nov 09, 2009 9:58 pm

Uhm voordat ik (hopelijk) mijn Atheneum examen haal wel een keertje verkering hebben. Naar de universiteit gaan. Voor elk vak voldoende staan. 0 of 2 kinderen krijgen. Een beroep kiezen wat ik leuk vind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat wil jij gaan doen met je leven? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat wil jij gaan doen met je leven?   Wat wil jij gaan doen met je leven? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat wil jij gaan doen met je leven?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat ga je doen?
» De zin van het leven?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Dagelijkse Praat :: Religie & Spiritualiteit-
Ga naar: