De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Het Grote Museum Topic

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Het Grote Museum Topic Empty
BerichtOnderwerp: Het Grote Museum Topic   Het Grote Museum Topic Icon_minitimezo sep 06, 2009 4:03 pm

Post hier de museums/tentoonstellingen die je graag zou willen bezoeken. Smile

Ik zou graag eens het Paul Ghetty Museum in Los Angeles eens willen bezoeken omdat er mooie werken hangen van verschillende kunststromingen. Verder zijn bijna alle kunstvormen aanwezig zoals schilderkunst, beeldhouwkunst, grafiek en noem maar op aanwezig. Ook is het gebouw naar het schijnt zeer modern en prachtig om te bezoeken.

De Link: The Paul Ghetty Museum
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Het Grote Museum Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Museum Topic   Het Grote Museum Topic Icon_minitimezo sep 06, 2009 6:24 pm

Ik hou van musea's. Ik vind het echt leuk om naar kunst te kijken. Ik zou nog wel graag naar het Portait Gallery in London willen. Toen ik afglopen zomer daar was met een vriendin, wilde zij er niet heen en we haddne er ook niet echt meer tijd voor. Er zijn allemaal schilderijen daar te vinden. Super vind ik dat. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

Het Grote Museum Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Museum Topic   Het Grote Museum Topic Icon_minitimezo sep 06, 2009 6:38 pm

Ik vind het Groniger Museum vaak de moeite waard, zo nu en dan hebben ze daar echt prachtige tentoonstellingen. Een jaar geleden was daar de tentoonstelling 'Russische Sprookjes' te bewonderen, wat een pracht was dat. Ik hoop nog steeds dat ze deze tentoonstelling zullen herhalen. Het mooiste stuk voor mij was Vasnetsov - Ridder op de kruising van wegen.

Verder hoop ik dat het werk van Peter Beste nog eens terug komt. Hij is een erkend fotograaf en voor mij vooral bekend vanwege zijn reeks over de black metal scene in Noorwegen. Een tijd terug heeft hij in Nederland een korte tentoonstelling gehouden, maar er is helaas niet bekend of hij nog terug komt.

Wat ik verder dolgraag zou willen bezoeken, is het Bauhaus museum in Weimar, Duitsland. Ik ben een groot Bauhaus fan, en ik zou het erg gaaf vinden om ook het orginele Bauhaus te bezoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

Het Grote Museum Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Museum Topic   Het Grote Museum Topic Icon_minitimezo sep 06, 2009 6:44 pm

Ziu schreef:
Ik vind het Groniger Museum vaak de moeite waard, zo nu en dan hebben ze daar echt prachtige tentoonstellingen. Een jaar geleden was daar de tentoonstelling 'Russische Sprookjes' te bewonderen, wat een pracht was dat. Ik hoop nog steeds dat ze deze tentoonstelling zullen herhalen. Het mooiste stuk voor mij was Vasnetsov - Ridder op de kruising van wegen.

Verder hoop ik dat het werk van Peter Beste nog eens terug komt. Hij is een erkend fotograaf en voor mij vooral bekend vanwege zijn reeks over de black metal scene in Noorwegen. Een tijd terug heeft hij in Nederland een korte tentoonstelling gehouden, maar er is helaas niet bekend of hij nog terug komt.

Wat ik verder dolgraag zou willen bezoeken, is het Bauhaus museum in Weimar, Duitsland. Ik ben een groot Bauhaus fan, en ik zou het erg gaaf vinden om ook het orginele Bauhaus te bezoeken.


Oh! Ik ken het verhaal van die schilderij! Er staat iets van 'Ga je naar links, word je rijk. Ga naar rechts en je wordt gelukkig' [weet het niet helemaal zeker meer... maar volgens mij was dat hem Razz]

Ik wil naar het Rijksmuseum in Amsterdam en naar de Louvre! En ik wil ook nog een keer naar de Nationale Gallerij in Armenië :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Grote Museum Topic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Grote Museum Topic   Het Grote Museum Topic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Grote Museum Topic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Subforum/topic aanmeld topic!!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Actualiteit :: Kunst & Cultuur-
Ga naar: