De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Subforum/topic aanmeld topic!!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers

Een geheel eigen Harry Potter subforum?
Direct doen!
Subforum/topic aanmeld topic!!! Vote_lcap100%Subforum/topic aanmeld topic!!! Vote_rcap
 100% [ 3 ]
Kansloos!
Subforum/topic aanmeld topic!!! Vote_lcap0%Subforum/topic aanmeld topic!!! Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 3
 

AuteurBericht
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

Subforum/topic aanmeld topic!!! Empty
BerichtOnderwerp: Subforum/topic aanmeld topic!!!   Subforum/topic aanmeld topic!!! Icon_minitimema nov 30, 2009 3:06 pm

Oke, om het ledenaantal en de activiteit op het forum te verhogen lijkt het me handig als mensen hier ideeën voor topics neerzetten die in een geheel nieuw subforum geplaatst zouden kunnen worden. Er is al een aantal keer genoemd dat HP subforums meer mensen naar het forum halen dus lijkt het mij een schot waard.

Verder kun je hier natuurlijk losbarsten met al je creativiteit over nieuwe topics en subforums Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Subforum/topic aanmeld topic!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Subforum/topic aanmeld topic!!!   Subforum/topic aanmeld topic!!! Icon_minitimezo dec 06, 2009 1:41 pm

ik vind het subforum wel een goed idee. We kunnen het natuurlijk proberen. En dan wel kijken hoe dat loopt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
 
Subforum/topic aanmeld topic!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het Grote Museum Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Algemeen :: Het Forum-
Ga naar: