De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Administratorschap - BELANGRIJK!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Administratorschap - BELANGRIJK! Empty
BerichtOnderwerp: Administratorschap - BELANGRIJK!   Administratorschap - BELANGRIJK! Icon_minitimeza sep 12, 2009 2:41 pm

Beste leden,

Het forum is al een goeie week weer heropgestart en daar zijn we uitermate blij mee, ook omdat er vele leden zijn teruggekomen op het forum! Wink We krijgen nu zelfs dagelijks nieuwe leden over de vloer die ons ledenbestand vergroten. Natuurlijk brengt dit allemaal veel werk met zich mee om het forum draaiende te houden en de leden te amuseren met nieuwe topics en wedstrijden.

Daarom is er dit belangrijke topic waar ikzelf een oproep doe aan de leden die het zien zitten om mede-administrator van het forum te worden. Let wel op dat er voor deze functie een minimumleeftijd moet zijn van 18 jaar om in aanmerking te komen, dit in tegenstelling tot moderator waar je minimum 16 jaar moet zijn.

Dit komt het forum ook ten goede als er twee admins zijn omdat de ene admin niet altijd aanwezig kan zijn op het forum, zodat er altijd wel iemand aanwezig is.

Dus hier kun je onderstaande lijstje invullen om kans te maken op het adminschap! Very Happy

Code:
Wat is je naam?
Hoe oud ben je?
Heb je ervaring met forums en de aanpak ervan?
Ben je vaak online of zul je dat zijn?
Ben je bereid om 100% inzet te geven voor het forum?
Waarom wil je dit graag doen?

Nu houden wij altijd rekening met de leden en op basis van het lijstje zullen we in één van de komende dagen een aparte topic openen waar ALLE leden kunnen stemmen op het lid die hij/zij verkiest om mede-admin te worden. Smile

Alvast veel succes aan iedereen!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Black_Girl
Administrator
Black_Girl


Aantal berichten : 97
Leeftijd : 32
Woonplaats : Overal
Reputation : 0
Points : 49
Registration date : 11-05-08

Administratorschap - BELANGRIJK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Administratorschap - BELANGRIJK!   Administratorschap - BELANGRIJK! Icon_minitimeza sep 12, 2009 4:57 pm

Wat is je naam? Steffy
Hoe oud ben je? 18
Heb je ervaring met forums en de aanpak ervan? Ja
Ben je vaak online of zul je dat zijn? Ja bijna elke dag
Ben je bereid om 100% inzet te geven voor het forum? Ja
Waarom wil je dit graag doen? Omdat ik eerder admin was en omdat me dat wel beviel
Terug naar boven Ga naar beneden
sluiwegwijzer
Moderator



Aantal berichten : 34
Leeftijd : 31
Woonplaats : lanaken
Reputation : 0
Points : 38
Registration date : 12-09-09

Administratorschap - BELANGRIJK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Administratorschap - BELANGRIJK!   Administratorschap - BELANGRIJK! Icon_minitimeza sep 12, 2009 5:58 pm

en waarom moeten we 18 zijn hiervoor?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Administratorschap - BELANGRIJK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Administratorschap - BELANGRIJK!   Administratorschap - BELANGRIJK! Icon_minitimeza sep 12, 2009 6:01 pm

sluiwegwijzer schreef:
en waarom moeten we 18 zijn hiervoor?

Hallo,

Dit is denk ik toch logisch? Niet? Het is toch een beetje normaal dat je wat ouder bent om admin te zijn dan de gemiddelde leeftijd op het forum. Maar als je wil kun je nog solliciteren voor moderator Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Arthur
Moderator
Arthur


Aantal berichten : 56
Woonplaats : apeldoorn hoor!
Reputation : 1
Points : 11
Registration date : 10-05-08

Administratorschap - BELANGRIJK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Administratorschap - BELANGRIJK!   Administratorschap - BELANGRIJK! Icon_minitimezo sep 13, 2009 6:27 pm

Wat is je naam?

Arthur

Hoe oud ben je?

20 jaar

Heb je ervaring met forums en de aanpak ervan?

Ja, ik heb ervaring met fora in elkaar zetten en moderator beheer. Ik ben vanzelfsprekend eerst begonnen met moderator zijn en daarna een testperiode van admin gehad op mijn eerste (paar) fora waarbij ik het systeem van fora elkaar zitten heb gezien en geleerd en het kiezen van de juiste moderators en het beheren ervan.

Ben je vaak online of zul je dat zijn?

Ik ben vaak online.

Ben je bereid om 100% inzet te geven voor het forum?

Ja, net zoals ik dat eerst was.

Waarom wil je dit graag doen?

Omdat ik zie dat er toch weer een nieuwe spirit in het forum zit dat het tot een succesvol en boeiend forum kan maken. Ook denk ik dat ik van mijn fouten als admin heb geleerd (waar ik de nodige tijd voor nodig heb gehad) en graag dat zou willen showen aan iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

Administratorschap - BELANGRIJK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Administratorschap - BELANGRIJK!   Administratorschap - BELANGRIJK! Icon_minitimedi sep 15, 2009 12:06 pm

Beste leden,

Vandaag is de LAATSTE dag dat jullie je kunnen aanmelden om kans te maken om mede-admin van het forum te worden!!! Wink

Veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Administratorschap - BELANGRIJK! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Administratorschap - BELANGRIJK!   Administratorschap - BELANGRIJK! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Administratorschap - BELANGRIJK!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HEROPSTARTING FORUM - BELANGRIJK
» VERANDERING FORUM => BELANGRIJK

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Algemeen :: Het Forum-
Ga naar: