De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 VERANDERING FORUM => BELANGRIJK

Ga naar beneden 
+2
Morgause
Gregory
6 plaatsers

Vind je dit een goed idee?
Ja absoluut!
VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Vote_lcap57%VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Vote_rcap
 57% [ 4 ]
Nee, helemaal niet!
VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Vote_lcap43%VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Vote_rcap
 43% [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 7
 

AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitimezo nov 29, 2009 8:35 pm

Beste leden,

Het is al een tijdje gleden dat ik nog gepost heb op het forum, dit omwille van mijn studies die veel tijd in beslag neemt.

Nu heb ik geen flauw benul meer hoe we dit forum nog uit het diepe dal kunnen halen en het weer actief kan worden. Daarom stel ik voor om dit forum op te doeken en volledig opnieuw te beginnen met een ander forum. Ditmaal met een hechte groep van moderators en 2 à 3 admins waar we wel dagdagelijks op kunnen rekenen en die werkelijk actief en meeparticiperen op het forum.

Hier kun je stemmen of je het een goed of slecht idee vind!
Als je het ok vindt kun je altijd hier een nieuwe naam posten voor het forum => liefst iets rond magie, fantasy enz,...

Grts,
De Admin
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitimema nov 30, 2009 10:39 am

Néé! Totaal niet mee eens. Nóg een nieuw forum? Dit heeft toch al een andere site met andere naam en andere thema enzo, we hebben al volledig gerenoveerd, en nu gewoon een heel nieuw forum aanmaken? Wat is het friggin nut dan, van wat we hiervoor gedaan hebben? We lopen nu eigenlijk als een kudde hersenloze schapen achter een groepje schapen dat eigenlijk ook niet weet waar het wil zijn. Klopt het een beetje wat ik nu zeg?
Terug naar boven Ga naar beneden
Apollo
Plebejer
Apollo


Aantal berichten : 25
Leeftijd : 31
Woonplaats : Villa Stone
Reputation : 0
Points : -27
Registration date : 15-05-08

VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitimema nov 30, 2009 11:45 pm

Het klopt wat je zegt. Maar zo denken de actievelingen op dit forum. Die er dan nog zijn. De bezoekers die zich aanmelden of willen aanmelden, zien een non-actieve forum en dat neemt de motivatie gelijk af. Nieuwelingen willen een actief forum zien met een leuk onderwerp en eerlijk gezegd vind ik dit erg vaag met al dat gedoe rond Apollo etc..

Harry Potter had iets duidelijks, het was populair, genoeg informatie buiten dit forum erover etc..
Dat trok mensen aan, wie wilt nou niet aan Zweinstein studeren? Ik vind het een prima idee Gregory, ook ik ben genoeg actief. Op mijn steun kan je rekenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitimedi dec 01, 2009 12:01 am

Ik ben tegen. Het forum is al zo vaak compleet opnieuw opgestart dat dat format inmiddels wel bewezen heeft dat het niet werkt.

Ook al zou het forum compleet worden veranderd en een doorstart maken waarbij het weer terugvalt op alle uitgemolken Harry Potter topics dan nog zie ik de activiteit hier op het forum niet drastisch groeien.

Ik denk dat er een gezonde balans moet worden gezocht tussen een forum dat zowel over alle dagelijkse dingen gaat (zoals muziek, vrijetijdsbesteding, nieuws, psychologie, etc etc) als over Harry Potter gaat. Deze 2 dingen zou je in sommige gevallen zelfs kunnen combineren (Nieuws=ochtendprofeet. Verjaardagen=sterfdagfeestjes) Ook denk ik dat er dan verschillen subfora's moeten komen over alle Harry Potter theorieën en alle andere Harry Potter dingen. Je zou een duelleerclub kunnen opdrichten waar word gedebatteerd over verschillende stellingen van Harry Potter.

Ik zou het forum graag zien veranderen in de oude stijl van Harry Potter, doch met nieuwe verfrissende dingen zodat het niet allemaal HP gerelateerd is.

Zoals ik al zei, HP is inmiddels al lang en breed uitgemolken, toch hoeft dat niet te betekenen dat oude theorieën en meningsverschillen niet meer besproken kunnen worden, steek ze in een nieuw jasje en je hebt weer vele pagina's HP plezier.

Kijk bijvoorbeeld eens op de site van wizardzone, ik ben daar al jaren lid (en ook al jaren onactief lid) en zij hebben duizenden geregistreerde gebruikers. Neem een paar topic namen van hun over, aangezien zij daar toch geen alleenrecht over beschikken kunnen ze er moeilijk tegen in gaan.

Maar het forum weer compleet wissen en opnieuw opstarten? Daar word niemand blij van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitimedi dec 01, 2009 12:39 pm

Dat klopt ook wel, wat Octavius zegt. Maarrr, het HP-topic kan wel terug komen, maar dit alles met Olympus hoeft niet weg, vind ik. Sterker nog, het is wel erg goed. Maar het moet verder uitgewerkt worden en een doel krijgen, want ja, wat moet je in je afdeling doen? Wie ben je als je in je slaapzaal RPG't, en waarvan is je slaapzaal uberhaupt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitimedi dec 01, 2009 11:08 pm

Morgause schreef:
Dat klopt ook wel, wat Octavius zegt. Maarrr, het HP-topic kan wel terug komen, maar dit alles met Olympus hoeft niet weg, vind ik. Sterker nog, het is wel erg goed. Maar het moet verder uitgewerkt worden en een doel krijgen, want ja, wat moet je in je afdeling doen? Wie ben je als je in je slaapzaal RPG't, en waarvan is je slaapzaal uberhaupt?
Ja met dit laatste zat ik ook erg en heb ik ook al ergens aangehaald. Ik geef toe dat de Olympus in eerste instantie een leuk idee leek, maar eigenlijk is het precies hetzelfde als de HP afdelingen alleen dan onder een andere naam. Waarom zouden we bv. een slaapzaal moeten krijgen? Misschien hadden we daar eerst over moeten brainstormen, in plaats van het meteen in werking te zetten.

En ik blijf het zeggen, ik mis een moderator/admin board. Het ziet er natuurlijk ook niet erg professioneel uit als aspecten als deze in het publieke gedeelte worden besproken.

Oh en over de hoofdvraag: ik zeg nee, niet opnieuw maar ik ben wel voor het helemaal 'schoonmaken' van het forum. Alle onactieve leden weg, en misschien kan er een bepaald board komen waar nieuwe leden pas in komen na bv. 50 posts. In mijn ervaring leidt dat vaak tot nieuwe actievere leden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitimewo dec 02, 2009 11:14 am

Ook goed idee, boven mij. Maar ik vind wel dat sommige zaken wél met álle leden besproken moeten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitimewo dec 02, 2009 11:37 am

Ik denk eigenlijk niet dat met de huidige drukte op het forum er een speciaal subforum voor mods hoeft te komen. Ik denk dat de eerste zorg nu is dat het forum actiever word. Dat brengt vanzelf de noodzaak met zich mee dat er een subforum voor mods en admins onderling moet komen. Het forum met de actieve leden is naar mijn idee een hechte groep en ik denk dat we met deze groep een oplossing moeten vinden. Ik zou het forum met zijn hierarchie eerst transparant houden om een samenwerking met alle welwillende leden te bevorderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitimevr dec 04, 2009 5:36 pm

tja beste overige leden,

Hierbij deel ik mee dat er gewerkt zal worden aan een nieuw forum! Ditmaal zal het de allerlaatste zijn die ik zal ontwerpen! Verder ben ik eigenlijk tevreden over de zeer nuttige commentaren en tips die er gepost zijn geweest. Hiermee zal ik absoluut rekening mee houden.

Van zodra het forum actief wordt zal ik jullie snel de link posten en kunnen jullie je verwachten aan een forum met een duidelijke thema nl. Harry Potter en een forum die inmiddels zal ontworpen zijn in een kerstsfeertje met bijbehorende lay-out en vallende sneeuw. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Octavius
Patriciër
Octavius


Aantal berichten : 182
Woonplaats : Neverland
Reputation : 4
Points : 206
Registration date : 19-09-09

VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitimeza dec 05, 2009 12:10 am

Ditmaal betreur ik de anders zo bewonderings waardige hoop en inzet voor een nieuw forum. Ik zie geen heil in een nieuw forum wat al talloze keren geprobeerd is en ik ben er zeker van dat op het nieuwe forum ook binnen no-time een harde kern overblijft die hetzelfe probleem voor de kiezen krijgt waarvoor nu al zolang word weggerent. Het word tijd dat er een oplossing word bedacht voor het dalende aantal actieve leden. Aan mij zal het niet liggen op het nieuwe forum, want ik ben er wel, maar het word ook tijd dat de waarheid onder ogen word gezien.


Laatst aangepast door Octavius op zo dec 06, 2009 1:54 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitimezo dec 06, 2009 1:39 pm

Nou ik weet niet, ik heb ook niet gestemd. Ik ben het eigenlijk wel met Octavius eens. Maar als er een nieuw forum komt ben in natuulijk wel van de partij. Maar ik betwijfel of deze dan ook actief blijft, maar je kunt het natuurlijk proberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitimema dec 07, 2009 4:15 pm

Doh. Ik ben het eens met Octavius. Ik zal wel eens kijken, maar of ik wel lid wordt... dat forum moet wel bewijzen dat het de moeite waard is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Empty
BerichtOnderwerp: Re: VERANDERING FORUM => BELANGRIJK   VERANDERING FORUM => BELANGRIJK Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
VERANDERING FORUM => BELANGRIJK
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» HEROPSTARTING FORUM - BELANGRIJK
» Administratorschap - BELANGRIJK!
» Vragenlijst over het forum!
» De 4 groepen op het forum
» Onactieve forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Algemeen :: Het Forum-
Ga naar: