De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 De 4 groepen op het forum

Ga naar beneden 
+2
Darlene
Gregory
6 plaatsers

Vind je het een goed idee?
Ja
De 4 groepen op het forum Vote_lcap100%De 4 groepen op het forum Vote_rcap
 100% [ 8 ]
Nee
De 4 groepen op het forum Vote_lcap0%De 4 groepen op het forum Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 8
 

AuteurBericht
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimedi okt 27, 2009 10:00 pm

Naar aanleiding van een nieuw ideetje dat gepost werd door de moderator Ziu is er dit topic waar jullie kunnen stemmen. Vindt je dat het idee op het forum moet komen of heb je liever iets anders? Jij beslist!!!

Code:
- De Orde van Jupiter
- De Orde van Juno
- De Orde van Apollo
- De Orde van Pluto


Laatst aangepast door Gregory op wo okt 28, 2009 12:07 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimedi okt 27, 2009 10:08 pm

Ja, ik vind het leuke groepen. Ik weet nog niet wat ze precies betekenen, maar ik vind ze leuk. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimedi okt 27, 2009 11:07 pm

Oh Gregory, even een kleine aanpassing: Zeus moet Jupiter zijn, Hera wordt Juno an Hades wordt Pluto. Tenminste, als we ons aan het Romeinse idee willen houden Smile

Even een korte uitleg:
Orde van Jupiter : in deze groep komen mensen die overeenkomen met de karaktereigenschappen van Jupiter. Deze zijn onder andere 'trots', 'grote denkers', en types die ietwat 'ontrouw' zijn.
Orde van Juno: in deze groep komen mensen die overeen komen met Juno, dus onder andere 'zelfstandig', 'eigenzinnig', 'creatief' en 'jaloers'.
Orde van Apollo: in deze groep komen mensen die overeen komen met Apollo, dus onder andere 'vindingrijk', 'probleem oplossers', 'sterke wil' en 'egoistisch'.
Orde van Pluto: in deze groep komen mensen die overeen komen met Pluto, dus onder andere 'sluw', 'leider', 'vindingrijk' en 'gemeen'.

Als het idee wordt goedgekeurd, wil ik best een quiz maken om de leden in te delen, als daar vraag naar is. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimedi okt 27, 2009 11:24 pm

Goed idee, maar ik vind toch dat Iuno er gewoon niet bij hoort. De eigenschappen van de vier groepen zijn dan niet zo verschillend als het zou moeten, naar mijn mening, want ik vind dat nu Apollo en Iuno te veel op elkaar lijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimewo okt 28, 2009 12:33 am

Nou, ik zou zeggen vervang er dan eentje waarvan jij denkt dat het beter kan ofzo, en post dat dan. Ik vind ze persoonlijk alle 4 divers genoeg, maar als jij dat niet vind moet je dat duidelijk zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimewo okt 28, 2009 4:06 pm

Al voorgesteld. Athena/Minerva - wijsheid, eer, plichtsgevoel en trouw etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimewo okt 28, 2009 6:20 pm

Mai Faerie schreef:
Al voorgesteld. Athena/Minerva - wijsheid, eer, plichtsgevoel en trouw etc.
Ach, ik vind Minerva persoonlijk nogal uitgekauwd. Maar goed, ik vind het prima. Als de rest het er ook mee eens is, vervangen we haar voor Apollo. Maar wat zijn haar slechte eigenschappen? Die moeten er ook bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimewo okt 28, 2009 7:02 pm

Weetje, ik pas niet echt in die groepen. Mijn eigenschappen zijn anders dan die daar beschreven worden. Sommige kloppen, maaar de rest weer niet. Achja, ik vind het wel best. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimewo okt 28, 2009 7:27 pm

Ik vind het een goed idee! En persoonlijk vind ik de 4 groepen die eerst voorgesteld waren de beste. Ik vind dat Minerva er net minder bijpast dan Apollo of Juno...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
JROEN
Plebejer
JROEN


Aantal berichten : 34
Reputation : 0
Points : 38
Registration date : 23-10-09

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimedo okt 29, 2009 12:00 am

-stemt ja-

Gregory, mag ik je even op een spellingsfoutje wijzen?

'Vindt je' is niet met -dt. Dit is gewoon -d. 'Vind je', dus ;].
Ben af en toe beetje taalpuristisch ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Morgause
Aediles
Morgause


Aantal berichten : 375
Leeftijd : 28
Woonplaats : Wellington met een Weerwolf :3
Reputation : 3
Points : 348
Registration date : 10-08-08

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimedo okt 29, 2009 2:56 pm

Ziu schreef:
Mai Faerie schreef:
Al voorgesteld. Athena/Minerva - wijsheid, eer, plichtsgevoel en trouw etc.
Ach, ik vind Minerva persoonlijk nogal uitgekauwd. Maar goed, ik vind het prima. Als de rest het er ook mee eens is, vervangen we haar voor Apollo. Maar wat zijn haar slechte eigenschappen? Die moeten er ook bij.

Apollo mag blijven, het is Iuno die ik niet cool vind. Minerva's min of meer slechte eigenschappen: ze is strijdlustig, fel en... hmm, weet het woord even niet... oh ja, wraakzuchtig ofzo. :']
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimeza okt 31, 2009 2:30 pm

ok de uitslag lijkt me wel duidelijk genoeg: 7 stemmen voor tegen 0 stemmen tegen. We zullen de groepen nog proberen te maken in dit weekend. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Ziu
Moderator
Ziu


Aantal berichten : 203
Reputation : 4
Points : 255
Registration date : 17-05-08

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimeza okt 31, 2009 8:04 pm

Oke, leuk! Is het nog nodig om een quiz te maken om de groepen in te delen? Volgens mij zijn er genoeg sites waarop je dat kan doen, dus op zich wil ik dat wel doen als het nog nodis is :].
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory
Administrator
Gregory


Aantal berichten : 436
Leeftijd : 34
Woonplaats : Oostende
Reputation : 1
Points : 666
Registration date : 09-05-08

De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitimeza okt 31, 2009 8:12 pm

Ziu schreef:
Oke, leuk! Is het nog nodig om een quiz te maken om de groepen in te delen? Volgens mij zijn er genoeg sites waarop je dat kan doen, dus op zich wil ik dat wel doen als het nog nodis is :].

ja dat zou echt een grote hulp voor me zijn! Very Happy
Alvast bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://olympus.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





De 4 groepen op het forum Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 4 groepen op het forum   De 4 groepen op het forum Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De 4 groepen op het forum
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ranks op het forum
» Hoe lang zit jij op het forum?
» Vragenlijst over het forum!
» Onactieve forum
» Het nieuwe forum

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Algemeen :: Informatiedesk-
Ga naar: