De Olympus
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De Olympus

http://wizardworld.actieforum.com/forum.htm
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Twilight saga

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Veiana_lestrange
Plebejer
Veiana_lestrange


Aantal berichten : 3
Reputation : 0
Points : -4
Registration date : 29-05-08

Twilight saga Empty
BerichtOnderwerp: Twilight saga   Twilight saga Icon_minitimezo nov 01, 2009 9:30 pm

Hier kan je alles vinden over de twilight saga <3.

Twilight
Bella Swan is altijd anders geweest. Ze doet geen enkele moeite om te integreren bij de populaire kliek op school. Wanneer haar moeder hertrouwt en Bella bij haar vader gaat wonen in het kleine stadje Forks, verwacht ze weinig veranderingen. Maar dan ontmoet ze de knappe Edward Cullen. Hij is intelligent, rad van tong en lijkt recht in haar ziel te kijken. Al snel beginnen ze een gepassioneerde romance, weliswaar met ongewone trekjes. Zoals alle vampieren is hij onsterfelijk. Toch heeft hij geen scherpe hoektanden en drinkt hij geen bloed: Edward en zijn familie hebben gekozen voor een andere levensstijl dan hun soortgenoten. Maar hoe dichter Edward en Bella naar elkaar toegroeien, hoe moeilijker hij het krijgt om te weerstaan aan haar geur, die hem tot oncontroleerbare waanzin kan brengen.

New moon
In 'Twilight: New Moon' is Bella's hart gebroken na haar breuk met Edward Cullen. Haar enige troost is de groeiende vriendschap met Jacob Black, die tot een familie weerwolven behoort. Bella's loyaliteit wordt op de proef gesteld wanneer ze zich tussen twee gezworen vijanden bevindt

Wie is je favo personage?
Welke film zal je et leukst vinde die nu in de bios zijn? (voor new moon kan je pas binnen 2 weken antwoorden XD)
Welk is je favo pic?

Hier zijn al voorbeelden van new moon
Twilight saga New-moon-trailer-twilight-series-5
Twilight saga 001xc94a
Twilight saga 001xp7ay
Terug naar boven Ga naar beneden
Darlene
Moderator
Darlene


Aantal berichten : 428
Leeftijd : 33
Woonplaats : Gelderland
Reputation : 3
Points : 420
Registration date : 14-05-08

Twilight saga Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight saga   Twilight saga Icon_minitimezo dec 06, 2009 1:45 pm

Dit staat eigenlijk al bij boeken, omdat het ook een boek is dat verfilmd wordt, maar goed. Ik ben gek van de boeken en Rosalie is mijn favoriete personage. New Moon heb ik gezien en ik vond hem geweldig, veel beter dan Twiligt, maar toch zaten aan NM wel wat minpuntjes
Terug naar boven Ga naar beneden
http://withlove.life-sensation.com
Anadria
Plebejer
Anadria


Aantal berichten : 83
Leeftijd : 33
Woonplaats : Count Dracula's Castle
Reputation : 0
Points : 83
Registration date : 08-09-09

Twilight saga Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight saga   Twilight saga Icon_minitimezo dec 06, 2009 3:50 pm

Ik ben echt gek van deze boeken en films. Al zijn de boeken wel aanzienlijk beter dan de films natuurlijk, maar op zich vind ik de verfilmingen nog wel goed gedaan ^^
Ik had bij NM soms echt zoiets van "Is het nou een komedie of wat?" XD Heb me echt kromgelachen met bepaalde stukken... maar dat kwam ook wel omdat een vriendin van me steeds ieuwe tekst aan het verzinnen was op de trailers en ik dus elke keer daaraan moest denken als ik één van die stukken tegenkwam XD
Ik vond Aro echt zo vet goed gecast... hij is écht geweldig :')
Eén ding vond ik wel écht schokkend... waar in godsnaam was de zilvere volvo gebleven O_O
Terug naar boven Ga naar beneden
http://twilightfanclubbelgium.webs.com
Gesponsorde inhoud





Twilight saga Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twilight saga   Twilight saga Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Twilight saga
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Twilight Serie

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
De Olympus :: Hobbies :: Films-
Ga naar: